Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Duntoffla skrev 2009-12-27 10:40:51 följande:
    God dagens och god fortsättning!Nu har våra gäster åkt och jag har tillgång till datorn igen Hoppas att er jul varit bra. Det har vår. Enda smolket är att Noel fått vattkoppor lagom till julafton. I natt var inte kul, han grinade och kliade stackaren Han har verkligen överallt- rumpan, snoppen, öronen, i hårbotten, ögonen... Skrutten!Shoppar ni något? Jag hoppas på lite bra reor nu. Är lite shoppingsugen
    åhh lille gubben då

är du shoppingsugen du har inte alls shoppat mycket till noel på sistone va?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-12-27 10:56:03 följande:
    Ja, inatt var det synd om honom för fy vad det kliade. På dagtid verkar han inte tänka på det.Nej, Noel är det synd om. Han får inga kläder alla numera Mycket på rea är ju ofta slut i hans storlekar eller inget sóm jag vill ha. Hej! Tack! Vilka söta julaftonsbarn du har i BT De får gå en stund så att det torkar men det hjälpte för stunden. Sen fick jag ett annat tips vilket var att ta Lypsyl på dem.
    hehe tror inte det är synd om honom när det gäller klädbiten
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-12-27 11:10:44 följande:
    Jo men han går nästan med rumpan bar ju Har du shoppat mycket i kalendrarna/rean?
    njäe en del har det väl blivit {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2009-12-27 15:17:41 följande:
    Please någon som vet..Molos mössor, de stickade, med stjärnor, hur är de i  modell och storlek? Lite sugen på en svart med vita stjärnor att matcha med halskragen sonen fick i julklapp, men visst är passformen lite sådär..eller var det förra året???
    passformen är sådär verkligen. köp rånarluvan istället. den är verkligen bäst
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2009-12-27 17:57:06 följande:
    Ja rånisen har jag redan, men tänkte bara matcha halskragen, men skippar nog det, fick bli IdaT fleece och strumpbyxor och ESL tröja med helikoptrar bara.
    ja skippa det bättre att hitta en annan svart mössa istället
  • Buttelina
    ChokladMoshin skrev 2009-12-28 00:18:54 följande:
    Äntligen gick köpet igenom på LLM, hoppas allt fanns
    vad blev det?
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-12-28 00:22:15 följande:
    Skönt ! Själv sitter jag och sliter håret. Det är sååå segt.
    tååålamod

det är så segt men min order gick igenom 00.08. hoppas att det fanns
  • Buttelina
    ChokladMoshin skrev 2009-12-28 00:27:14 följande:
    Aha, trodde det bara var min dator som segade, höll på att bli tokig!!! Nya Babuschka muddisar till Mini då hon växer ur sina snart.Sen blev det bara till killen faktiskt: Molo Warning Moose tröja med allover print, Molo Petrol Stripe tröjan,  Katvig Mörkblåa Miniapple och Katvig Lila/Gröna.
    åhh fina inköp!!! speciellt warning moose tröjan
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-12-28 00:28:08 följande:
    Tålamod är inget jag äger. Enda trösten är att det är lika för alla. Hoppas andra har sämre tålamod än jag för snart ger jag upp
    nää ge inte upp
  • Buttelina
    ChokladMoshin skrev 2009-12-28 00:31:21 följande:
    Ja, han har ju det linnet och det är underbart. Sen gillar han ju KAtvig som är så mjuka, men dom tycker jag är för dyra nypris, så han kommer bli såååå glad. Han har ju precis upptäckt att lila INTE är en tjej färg, så jag skyndar att köpa lila nu
    åh vad kul att göra grabben så glad och riktigt nice att han gillar lila *klok kille*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15