Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Busbellan skrev 2009-12-29 20:29:50 följande:
    Ni vet de där långa klänningarna från Molo, eller om det nu är nattlinne det är.Vad skriver man i beskrivningen på tradera? Nattlinne eller klänning eller både ock?
    vi använder vårt som nattlinne. jag tycker själva livet på klänningen/nattlinnet är för långt i förhållande till armen för att kallas klänning. men de som har kort ärm funkar som klänning tycker jag. bara man går ner typ 2-3 strl
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    precious76 skrev 2009-12-29 20:11:44 följande:
    Hej tjejer!Får jag plats här? Är nyfrälst när det gäller danska barnkläder.Har fyra pojkar i åldrarna 11, 7, 5 år & lillkillen på snart 3 månader. Dom stora är väl lite svåra att få på dessa underbara kläder. Iofs springer 7-åringen omkring i kalsonger & sin nya lurvtröja & tycker den är mysig. Fick hem ett stort paket idag med kläder fårn MOLO, Katvig, Småfolk & Ida.T. Har provat & provat & provat. Dom är SÅ fina!
    du är varmt välkommen hit
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2009-12-29 20:41:56 följande:
    Butte såg att du hade ett plastisockplagg ute, jag har leggingsen i samma tyg och samma storlek och de ska ut på T.Kanske skulle göra det nu så kanske det gynnar oss båda
    ja släng ut dom perfekt ju
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2009-12-29 20:57:08 följande:
    Får bli morgondagens projekt tror jag, vet inte om jag orkar nu
    meeen kom igen nu
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-12-29 21:17:53 följande:
      Er kan man då inte lura
    ÄR du gravid???
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-12-29 21:32:34 följande:
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaa, jag är på smällen.Så, nu kan livet återgå till det normala. Några bra reor?!
    men ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH   

Är det sant? vågar inte tro på det
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-12-29 21:37:45 följande:
    Jag är bara i vecka 9 så mycket kan ju hända än. *nervös* BF blir 8 augusti.
    SÅÅÅ HIMLA KUL!!! Grattis gumman
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-12-29 22:42:40 följande:
    Tack Hoppas nu att dräkten inte är superstor, fanns ju bara 0-6 månader, jag skulle vilja att den blir lagom sådär Mars/april, så hoppas den motsvarar en 62 typ.
    håller tumsen den blir säkert toppen!! är den stor och pedro är liten kanske han kan ha den till hösten
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-12-29 22:46:22 följande:
    ja haha eller så blir den lagom för tidigt om han blir som kusinen herregud ungen är gigantisk! 7 månader nu och jag fick köpa 80 till honom i Småfolk och Molo! Han är lika stor som Maia var när hon var 2 Jag fick inte bära honom i jul...alla tyckte han var för tung för stackars mig
    haha han låter som lillebror
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15