Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tasha78 skrev 2009-12-23 12:32:26 följande:
    idag provade jag hallonröda lurven str 80 till lurvbyxorna och den var ju lika liten, mindre än min gamla 74
    ja men dom ÄR små i år
    ängeln83 skrev 2009-12-23 12:14:40 följande:
    Hallå flickor.Antar att det julstökas för fullt med tanke på hur lugnt det var här Vi firar ingen jul hemma så jag slipper det mesta stöket förutom julklapparna.
    söööta meja i gris suiten
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-12-23 13:15:30 följande:
    Grisarna är sååå söta, o det är så kul att hon äntligen kan ha 56 i den del plagg Allt bra med tutte butte och söta barnen?
    ja grisarna är verkligen söta men min favo är den andra suiten du fick den med hästapollarna *älskar*. jag får köpa den sen när den är för liten va

allt är toppen med oss. ska julstöka det sista i em. manges syster ringde igår och hade panik... hon hade glömt handla julklappar till isabel o bia så hon frågade om jag kunde handla till dom så skulle jag få pengar av henne. ja vad säger man liksom
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-12-23 13:23:43 följande:
    Super söta, och Meja passar så himlans bra i starkare färger eftersom hon är så mörk.Jaaaaaaa pollarna är också super fina, den får det nog bli ikväll.Arååå såklart du får, tingar den till dej då Ha ha, ja bättre än så kan det ju knappast bli, vad ska du köpa för fint då?
    dinosaurier till lillebror och till isabel vet jag inte än
  • Buttelina
    zasata skrev 2009-12-25 20:58:24 följande:
    Får jag fråga var idat filtarna är köpta som är i bildtråden, och hur molo lurv rånarluvorna är i stl?
    idat filtarna som damien och adrian lagt upp?? de är köpta på tradera...
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-12-26 22:25:04 följande:
    Har Ella 98 i år då?110 känns jättestort! Men har ju blivit rådd att köpa 110...Känner mej mer sugen på 104 egentligen.
    vad har dina barn för strl i år?
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-12-26 22:46:18 följande:
    Anjelin har 98 i sin molo och Emilio har 92 sin IdaT.
    hmm ja det är svårt.. lillebror är 95cm och hans 98a (molo) är för liten i armarna nu och precis i grenen.. så han behöver använda 104 nu. en 104a kommer inte räcka hela nästa vinter till honom, skulle jag tro..
    men i och för sig.. isabel är 101cm och drar fortfarande 104a i molo overallen..

då räcker nog 104a till dina små och jag får ta 110 till min stora kille
  • Buttelina
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-26 22:41:54 följande:
    Jag kommer nog ta 110 till V nästa vinter och då är hon ju större än dina småfisar, så det låter stort på dom!
    hur lång är v nu?
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-12-26 22:53:23 följande:
    Tänk om de kunde vara lite lika allihopa iaf så att man visste vad man skulle köpa. Är så himla nöjd med molo-overallen!! Gillar de sträva yttertyget som inte blir så kallt.
    ja jag är himla nöjd med våra molo overaller.
  • Buttelina
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-26 23:04:26 följande:
    Vet inte exakt men 98-99 cm gissar jag på. Har inte kollat vikt/längd sedan i somras, men som vanligt har inte sååå mycket hänt hos henne. Hon var 96.5 cm i juni tror jag.
    jag tycker det är sååå svårt.. lillebror är ju 95-96 nu och isabel är 101-102.. ska man köpa 110 till lillebror och 116 till isabel eller {#lang_emotions_undecided}
    lillronya skrev 2009-12-26 22:57:23 följande:
    Jag var ju så hummelfrälst förra vintern, men det vete 17 om inte molo vinner ändå.
    nja jag är nog fortfarande hummelfrälst mest äääälskar att vantarna sitter fast med knappar i den rosa. isabel kan ta av o på dom när hon känner för det. *perfekt*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15