Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Morty skrev 2009-12-15 10:00:46 följande:
    Voijne vad jag längtar efter julen nu. Eller egentligen julledigheten!!! Inget flyt alls på jobbet just nu. MEN.....det kan bara bli bättre!!!
    Jag är sugen på julgodis. Tänkte att jag skulle göra lite, men jag kommer ju bara att äta upp det själv då.

Julledighet är trevligt det med. JAg har valt helt fel yrke för sånt bara...
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Flock skrev 2009-12-15 10:11:44 följande:
    Men jag kan hjälpa dig i morgon, så äter du inte allt själv! *vinkar glatt*
    Ja det ska bli så roligt att äntligen träffas igen!!
    Vilken bra idé! Då får jag nog se vad jag kan komma på ikväll.
  • lillronya
    Flock skrev 2009-12-15 10:09:37 följande:
    God morgon!!Vad härligt med en ny liten trådbebis! Grattis Stomis och hela familjen!!!NU har jag kommit på mitt problem!! Jag får aldrig sitta vid datorn för godisburken, sedan kommer de stora barnen hem och vill ha datorn och när väl alla tre söta barn sover och jag går och sätter mig här och ska titta till er på kvällen..Då kommer mannen och sätter sig bredvid och ska prata och titta aftonbladet med mig.. men idag kom jag på lösningen.. En netbook!! Så smart jag känner mig idag *lalalala*I övrigt känner mig så tråkig..har inte hunnit följa kalendrarna och har således inte shoppat något. Fina fynd ni andra har gjort iaf!!!
    VAD är en netbook?
    Låter smart iaf.

Jag har följt kalendrarna lite för mycket och borde blunda mej igenom resten.
  • lillronya
    Morty skrev 2009-12-15 10:18:57 följande:
    Jo men var hon inte hemma på permis i söndags em/kväll. Sen skulle hon väl infinna sig på sjukhuset på måndag klockan 9 igen. Eller jag har kanske blandat ihop dagarna.
    Jag har också för mej att det var så.
  • lillronya
    Flock skrev 2009-12-15 10:26:48 följande:
    En sådan lite, liten bärbar dator. Så Kan jag ha den i famnen när vi ska titta på Lala och Po för 3122:e gången i poolrummet. Min "riktiga" dator står inte alls bra placerad för att kunna umgås med er på dagtid. Går inte att smyga sig hit. Nu är L och godis ute, så nu går det bra.
    Aha! Smart!!!

Min dator är ju perfekt placerad i lekrummet.
    Flock skrev 2009-12-15 10:28:09 följande:
    Oj, har du handlat mycket?? VAd?? Något såg jag i bildtråden.. Duktiga dej!!
    Jag visar imorgon.
  • lillronya
    Flock skrev 2009-12-15 10:41:30 följande:
    Bra ide!

När kommer ni?
  • lillronya
    Flock skrev 2009-12-15 10:46:53 följande:
    Fm gärna, om det passar er??
    Passar jättebra!!
  • lillronya
    Milliz skrev 2009-12-15 11:06:33 följande:
    Hej! Vad händer här då. Jag sitter och funderar på om jag borde åka iväg och köpa de sista julklapparna idag, men det kändes lite jobbigt just nu.. Haha min dator är också placerad i lekrummet. Perfekt då kan mamman leka lite med datorn medans barnen roar sig med leksakerna
    JÄttesmart att ha datorn här bland leksakerna.

JAg sitter och läser recept.
    Började med att jag skulle göra julgodis, men kom på att det fanns miljoners goda recept på nätet. Har aldrig tänkt på det innan.
    Blir ju hungrig här.
  • lillronya
    Everlonn skrev 2009-12-15 11:20:40 följande:
    Fick precis mess från Liljan, hon mår förhållandevis bra, ingen förlossning på G men hon är för trött för att sitta vid datorn, eventuellt skulle hon komma hem ikväll och kikar in då om hon orkar
    Å skönt att veta hur det är med henne iaf! Hälsa henne om du pratar med henne.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2009-12-15 11:16:20 följande:
    Hej tjejer!GRATTIS till Stormis!VAR är Liljan? Börjar bli riktigt orolig för henne!Och så beklagar jag mig lite, jag har blivit sjuk halsont och feber. Och jag som äntligen skulle få ta sprutan, får väll hoppa över.
    Hej hej!
    Stackare! Hoppas du blir frisk snart igen.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15