Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-12-13 23:24:44 följande:
    orange/mörkblå med
    Butte med kollen. Finns det leggings till de miniappletröjorna här ovanför?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya

Nu vaknade E så nu får jag stänga ner.
    HAn är så duktig. Vaknade för att kissa. Iklädd blöja, badbyxor och tomtedräkt.

• lillronya
    GROD PRINSARNA skrev 2009-12-13 23:43:25 följande:
    hahaha varför har han badbyxor på sig?
    Hahaha han ville det och vem orkar bråka om en sån bagatell?
    GROD PRINSARNA skrev 2009-12-13 23:42:43 följande:
    tips till dig lillronya om du nu inte redan har den alltså www.barnlyan.se/se/articleimage.php?id=5740&i...
    Tack för tipset
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-12-14 08:19:20 följande:
    Godmorgon flickor!Fy bubblan vad kallt det är idag! 2 minus ute och lite snö, 18,5 grader inne. *ihhh* Men äntligen känns det ju som december månad iaf! Lilronya: Dom miniappletröjorna är sååå fina! Jag skulle vilja ha tröjan åt Milo å suit åt bebban
    Godmorgon!
    Ja de är jättefina! Det där är ju  en superfin syskonmatchning!!
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-12-14 09:11:25 följande:
    Ja jag får nog spana efter det på mellandagsrean.... Ska till BoR på annandagen Precis fått iväg Milo till dagis. Min bil håller på att gå isönder! Det hade verkligen varit katastrpf just nu, då kan jag inte lämna honom på dagis. Även om det bara är 5-600 meter dit så kan jag omöjligt gå den sträckan nu...
    Ja du borde kunna hitta de på B&R.

Å nej! Bilen får ju inte gå isönder! Förstår att du inte kan gå med honom.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-14 09:22:19 följande:
    Måååårning!!Längesen jag hann hänga här Nu går allt i hundraåtti här och jag är nog aningens sönderstressad, somnar mellan 02 och 04 på nätterna  Men skit i det Idag har vi SNÖ!! Och på Fredag FLYTTAR vi   Med andra ord allt e toppen!!
    Hörredu! Ta det lugnt så du pallar med allt det här! Kramar
    Tjollabolla skrev 2009-12-14 09:22:31 följande:
    Nej den måste hålla nån månad till... Vi kan liksom inte bestämma oss för om vi ska skrota skiten och köpa ny eller lägga ännu mer pengar på den som den inte är värd egentligen. Näe, jag vågar inte gå ut med honom själv... Skulle han få för sig att springa iväg så har jag inte en chans! Vad tyst det är här idag!
    Svårt det där med bilar.. Här stor chryslern på sock och ena stötdämparen är paj. Laga eller inte det är frågan.
    Vi får ju liksom inte plats alla i den lilla bilen.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-14 11:40:09 följande:
    Va luuuungt det är här inne då Brukar ju få läsa tbax flera sidor Ja snart är det Jul och ledigt, då får du bara vila vila vila!!Samma här.. Bubblis saknar pappis massor när han åker Men hon är extremt bra på att punkta pappan när han väl är hemma åxå, han får inte vara ifred många sekunder, hon ska vara med honom hela tiden  Skönt nu när det blir lite mer ledigt framöver så får dom tanka pappatid massor!! Underbara bilder i bildis Jadå! Jag känner när det är nog och tar många pauser med vila Men om jag flyttar nån mer gång så ska det inte bli över julen det kan jag lova
    Bra att du vilar mycket.
    Nä flytta i jultid är inte smart. Har också gjort det några gånger.. 
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-12-14 11:50:26 följande:
    Ja men visst är det svårt... Visst, lagar man så har man ju en bil, billigare än att köpa ny, men samtidigt så vill man inte lägga pengar på en bil som inte är värt ngt!
    Jättesvårt!
    Här får det bli laga. Frågan är bara när. Tycker aldrig man har råd...  Prioriterar liksom bort bilen hela tiden.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-12-14 11:52:57 följande:
    Ingen som hört från Liljan förresten???
    Nä har inte sett till henne idag...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15