Milliz skrev 2009-12-14 13:38:55 följande:
Men vad duktig han är! Elias är torr dagtid nu, fast nog händer det någon olycka då och då. Och när vi är ute måste han ha blöja. Men jag hoppas att vi kan sluta med det snart. Nattblöjan lär nog hänga med ett bra tag till.. Hej förresten!
Skönt när de börjar klara sej utan blöjan.
Emilios blöja är torr de flest mornar också, men jag vågar inte låta honom vara utan på natten än.

Tjollabolla skrev 2009-12-14 13:39:43 följande:
Så duktig han är! Milo har oxå slutat med blöjan nu, dagtid. Det är så skönt! Tom. igår när vi var iväg i 5 timmar hade han ingen blöja och var bara på toa en gång. På dagis har det hänt 1 olycka på snart 2 månader å då var det för att dom inte satte honom på toaletten direkt när han vaknat efter att ha sovit. Så himla duktig! Han vägrade vara utan blöja innan. Bajsa vägrar han fortfarande göra på toa, men han kommer och säger till att han vill ha en blöja. Det är så skönt! Nu ska jag strax köra och hämta den lilla busen, var visst luciakaffe på dagis idag med...
Jätteduktig ju!
Emilio har bajsat på toan idag. Det har han vägrat innan. Han har ju haft det lite strulig iom allergierna. Han tycker inte om att bajsa men idag vågade han.
Å vad mysigt med luciakaffe!