Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

söta kråkan skrev 2009-12-14 13:20:15 följande:
    hej hej tjejer
    Hej hej!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    söta kråkan skrev 2009-12-14 13:31:29 följande:
    allt bra med er? villka sötisar i BT
    Tack!
    Allt är bra här!

Sitter och är mallig för att Emilio verkar ha slutat med blöjan. Han har varit torr hemma vissa dagar ett tag nu. Men både igår och idag har inte velat ha den alls och ändå klarat att ha jeans på sej. Innan har det bara funkat utan brallor.
    Tom när vi var ute och körde och sen ute och lekte så var han utan.
    JAg blir löjligt stolt.
  • lillronya
    Milliz skrev 2009-12-14 13:38:55 följande:
    Men vad duktig han är! Elias är torr dagtid nu, fast nog händer det någon olycka då och då. Och när vi är ute måste han ha blöja. Men jag hoppas att vi kan sluta med det snart. Nattblöjan lär nog hänga med ett bra tag till.. Hej förresten!
    Skönt när de börjar klara sej utan blöjan.
    Emilios blöja är torr de flest mornar också, men jag vågar inte låta honom vara utan på natten än.
    Tjollabolla skrev 2009-12-14 13:39:43 följande:
    Så duktig han är! Milo har oxå slutat med blöjan nu, dagtid. Det är så skönt! Tom. igår när vi var iväg i 5 timmar hade han ingen blöja och var bara på toa en gång. På dagis har det hänt 1 olycka på snart 2 månader  å då var det för att dom inte satte honom på toaletten direkt när han vaknat efter att ha sovit. Så himla duktig! Han vägrade vara utan blöja innan. Bajsa vägrar han fortfarande göra på toa, men han kommer och säger till att han vill ha en blöja. Det är så skönt! Nu ska jag strax köra och hämta den lilla busen, var visst luciakaffe på dagis idag med...
    Jätteduktig ju!
    Emilio har bajsat på toan idag. Det har han vägrat innan. Han har ju haft det lite strulig iom allergierna. Han tycker inte om att bajsa men idag vågade han.

Å vad mysigt med luciakaffe!
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2009-12-14 13:44:19 följande:
    Åhhh i dag fick jag paket at liten på landet. Den underbara hummel hooden, en blå/grön hummel tröja och ett hemligt paket. Det hemliga paketet innehöll en blå/grön ejsikkelej tröja med uggla på ryggen och ett par blå/blå katvig strumpor. Supernöjd!
    LÅter som fin post!!
  • lillronya
    Milliz skrev 2009-12-14 13:54:27 följande:
    Jo det är så skönt. Elias nattblöjór är väldigt blöta på morgonen så jag antar att vi får ha de ett bra tag till.
    Ja då är det säkrast.
    Här har det gått från att kissa igenom på natten till att blöjan är torr på morgonen på väldigt kort tid. Såå skönt!
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-14 15:06:01 följande:
    Fast det behöver inte vara så, det var samma med Oliwer och jag trodde han skulle ha nattblöja hur länge som helst så en kväll sa han bara "nej jag är stor nu, vill inte ha blöja" vi lät honom sova utan och redan första natten vaknade han och sa till när han behövde kissa.Tror det är som när de slutar med dagblöjan - rätt var det är är de bara "redo"Underbara bilder på sötsnoken i BT Lillronya --- härlig post!! Fick också hem den fina från Mysgrodan, säger som du hoppas modellen är fin!
    Så har det varit med E också. Helt plötsligt redo bara...

Ja jag hoppas som sagt attd en modellen är bättre än babymodellen. Den blev helt uttöjd i halsen.
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2009-12-14 15:08:10 följande:
    Hej flickor Antar att ingen har hört ngt från Stormis Jag sitter och inväntar rapport för jag tror minsann att lillebror är ute nu
    Å spännande!!!
    Smultronhjärta skrev 2009-12-14 15:18:04 följande:
    Nähä..ingen härFunderar på denna lite..är inte det en avklippt suitwww.tradera.com/MOLO-troja-strl-86-MYCKET-FIN...
    Så är det nog
    Smultronhjärta skrev 2009-12-14 15:40:11 följande:
    Ja..kanske har suiten levt ett hårt liv nedtill Fick du tag på en Meandisäljare i andra tråden? Jag letar också även om jag inte borde
    Du vet väl var det finns en säljare?
  • lillronya
    Tasha78 skrev 2009-12-14 16:51:58 följande:
    en pölsekärring
    Ja precis
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2009-12-14 18:18:53 följande:
    Well...nu är det så exakt likadana jag ska skicka Och förut när jag har gjort det så har jag lyckats skicka antingen 4 eller 5 innan jag fått upp en fin förklaring att jag är välkommen åter vid ett senare klockslag
    Mitt förslag är att du skriver meddelandet i din egen gb och att så många som möjligt av oss kikar där. Och alla vi andra kan ju inboxa någon som inte är här just nu.
    Ditt gbinlägg kan du ju lätt ta bort snart igen.

Eller är det knasigt?
  • lillronya
    lillronya skrev 2009-12-14 18:21:28 följande:
    Mitt förslag är att du skriver meddelandet i din egen gb och att så många som möjligt av oss kikar där. Och alla vi andra kan ju inboxa någon som inte är här just nu.Ditt gbinlägg kan du ju lätt ta bort snart igen.Eller är det knasigt?
    Sen kan de som läst eller skickat vidare inboxa dej vilka som fått meddelandet eller nåt...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15