Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-12-12 15:44:48 följande:
    Ja det lät kanske mindre roligt Du får ta med lite glögg imorgon så kan du kombinera jul och jobb Jag beställde 4 par varav ett par av dem till Stormis.Själv tog jag ett par gamla XL, ett par nya XL och ett par denim dark
    Å vad jag är avis på dina denim dark!
    Missade erbjudandet och har ännu inte lyckats få tag i några.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Älskade Moa skrev 2009-12-12 16:51:24 följande:
    Tack så mycke! Missade oxå Ns jeans från Wiells, så trist!
    Ja jag tittade på tv istället för att kolla luckan. Det ha rinte varit nåt jag velat ha innan så jag tänkte att det inte var det inatt heller. SÅ fel jag hade.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-12-12 16:51:58 följande:
    Värst vad tråden var död idag då Då gör det väl inget om jag är OT hoppas jag...Tillväxt-ul avklarat och lillebror väger ca.1,9kg vilket är 9% under normalkurvan men inget att oroa sig för Flödet i navelsträng och moderkaka såg bra ut, dock uppvisade mina blodkärl till livmodern "en tendens till havandeskapsförgiftning" så nu är väl diagnosen så gott som satt, men bt ligger kvar på samma "gränsvärde" hela tiden så det är ju inget de kommer göra något åt utan boten är som mot allt annat - VILA!Har fått en påse järn intravenöst, och ska få en andra påse på måndag. Läkaren sa att jag fick själv bestämma om jag ville åka hem på permis imorgon...så jag får se hur jag mår då. Han verkade ju inte så oroad iaf utan bokade in ett till UL om 2 veckor...o i mitt huvud ringde direkt klockor att några två veckor till lär väl inte lillebror stanna...men jag kanske har fel, tappen har växt ut till 3,5cm och sammandragningarna har lugnat ner sig och blir inte havandeskapsförgiftningen värre så kommer de ju inte starta igång nåt för den heller...så jag kanske kan knipa till januari iaf
    Verkar som att läget är lite lugnare då?
    Är du på sjukhuset nu?
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-12-12 17:18:46 följande:
    Ja jag är kvar, men kanske får åka hem på permis imorgon o komma tillbaka på måndag för mer järndropp o sen åka hem igen med täta kontroller på mvc. Eller bäst vore ju om man skulle kunna få låna hem en blodtrycksmätare...sambon kan ju kolla liksom. Och proteinstickor finns på apoteket...
    Bra att de har koll iaf, hur du än gör.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-12-12 17:31:39 följande:
    Sambon vill mycket bestämt INTE ha hem mig utan tycker jag ska ligga kvar här...han gillar inte att jag är ensam hemma hela dagarna och visst han har väl en poäng...men jag HATAR att ligga här ju ligger hellre hemma i min sköna stora säng o fri tillgång till alla cola för jag blir ju galen av colaabstinens här!! (du om någon fattar nog ). Får ju ont i huvudet bara för att jag inte druckit cola på 2 dagar nu liksom...värsta avvänjningskliniken detta
    Men jösses! Nån måste ju komma med cola till dej!! Viktiga grejor.
    JAg tror att din sambo har rätt. Det är ju lättare att vara stilla där.
  • lillronya

Skatten: TACK för fiiin post!!! Ännu finare än vad jag trodde!

• lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-12 18:33:04 följande:
    Åå vad glad jag blir att du blev nöjd! Visst är den helt underbar Passar också hoppas jag?!
    Verkligen helt underbar! Mer rejäl än vad jag trott. Superbra!
    Har inte provat den på henne men den ser lagom ut.
  • lillronya
    twins2006 skrev 2009-12-12 18:41:29 följande:
    Nån som vet???
    JAg har dålig koll.
    Kolla erbjudandena i kalendertråden så kanske du hittar når fynd.
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-12 18:41:38 följande:
    Va bra!
    Superbra!
  • lillronya
    solouniko skrev 2009-12-12 19:08:18 följande:
    Halloj! Idag är den här gamle mamman rejält bakis, första gången på över 1½ år. Hoho! Det känns kan jag säga Tur att Milla är så snäll.. Hon hade sova borta-premiär igår hos mormor och det gick också bra. Nu dröjer det nog ett tag tills nästa gång
    Hej!
    Låter som att du haft en trevlig kväll.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15