Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ChokladMoshin skrev 2009-10-13 23:16:45 följande:
    Fy vilka fjantiga släktingar Men fint att det blir ett minne till stora syster.
    Ja de är lite fjantiga.

Känns som att cirkeln är sluten.
    LJ2 skrev 2009-10-13 23:18:38 följande:
    det tycker jag är sååå gulligt gjort *o sen e emilio så tufft namn *
    Tack!
    Tufft namn på tuff kille.

En mjukiskille är han.
    Tittade ömt på sin pappa igår och sen på mej. Lägger huvudet på sné och säger: aaa han söt, om sin pappa.{#lang_emotions_heart}
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-10-13 23:26:13 följande:
    men vilket charmtroll min brorsdotter går på samma dagis som max.. o så i förra veckan när jag hämtade han satt hon o pratade som hon alltid gör.. o ska kramas o grejas o så rätt som det var " ja jilla om dig" när hon kramade min arm.. då smälter man ännu mer hon fyllde 2 i juni
    Ååå vad gulligt!!!
  • lillronya
    seadwarf skrev 2009-10-13 23:25:59 följande:
    Liljan - Grattis till pojken i magen LJ2 - Här hittade jag fototapeter också.. www.svenskabarnrum.se/index.php?cPath=154_200.. Min son skulle Älska den med dinosaurier, men först måste vi flytta så han kan få eget rum ...Hoppas alla har det bra.. är inte så aktiv i tråden numera.. kikar in ibland.. söker jobb.. får jag mer pengar kanske det blir lite mer aktiv shopping framöver... ;p
    Hej hej!
    Trevligt att du kikar in ibland.
  • lillronya
    seadwarf skrev 2009-10-13 23:29:54 följande:
    .. måste ju hålla mig lite uppdaterad iaf ;p..
    Ja det är ju klart!
  • lillronya

Hej i tråden!!
    Vad händer här idag?

Rååsa Smurfen skrev 2009-10-14 09:39:00 följande:
    I dag ska Tara ta kort på dagis utomhus  och vet ni vad jag valde kläderna efter hjärtat och inte efter vad andra ska tycka precis som ni sa jag skulle Det blev katvig rosa velour klänning + matchande strumpbyxor och mössa från huginomumin och Molo rosa rutiga kappa och rosa kavat vinter sko + rosa vantar  blev jätte fint ,tog dock med Molo hallonröda  vinterjacka och hummel gula tremobyxor att har att leka i på dagis för i dag är det riktigt kallt så det blev  vinterkläder till dagis i dag  
    Vad bra att du valde med hjärtat!!
  • lillronya
    jojoa75 skrev 2009-10-14 10:03:59 följande:
    men vad surt, tänkte köpa velourjacka katvig nu när kidzshop har erbjudande, men får inte rabatt på den??!! Mailade dom igår morse, har fortfarande inte fått svar o rabatten dras fortfarande inte på den, men på annan katvig dras den..
    Vad konstigt...
    Vilken velourjacka är du sugen på?
  • lillronya
    jojoa75 skrev 2009-10-14 10:11:23 följande:
    den nya rosarandiga
    Å den är fin!!
  • lillronya
    Incommunicado skrev 2009-10-14 10:14:52 följande:
    Håller med, nya plagg på T går också billigt, vet själv att jag inte är beredd at betala många kronor - jag tycker bomullsplaggen blir sladdriga fort och fula faktiskt. Ingen bra kvalitet. Sen får de vara hur ekologiska de vill... good morning girls! Idag sov jag till halv tio, jag fick huvudvärk av all sömn. Ska iväg och kolla fosterläget idag, men han ligger som sagt på tvären än det är jag övertygad om.
    Vilken liten tok du har, som lägger sej fel.
    Blir det snitt då, eller hur funkar det?
  • lillronya
    jojoa75 skrev 2009-10-14 10:15:00 följande:
    mm det tycker jag med, o har mycket som matchar. Tycker den är dyr o har därför väntat in erbjudande, men surt att man inte kan utnyttja det!! Velourjackorna står inte som nåt undantag till erbjudandet..
    Ja fy, alldeles för dyrt med katvigvelour på fullpris!
    Hoppas du får rätt på det.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15