Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 08:22:06 följande:
    Näää.. Har dom åxå höjt? Aha... Hälsa krya på dig från mig
    Ja jag tror att de har det.

Det ska jag göra.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 08:34:23 följande:
    Ska kolla upp det!! Borde ju bli billigare än 10-15 kr per plagg ändå...*surar på Tradera*Nu kommer grannens badrumsbyggare o jag tar emot dom i morronrocken
    Ja där kan man ju lägga in flera plagg i en annons. Så billigare än T blir det ju.

Varför stressa
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-10-15 09:00:27 följande:
    Godmorgon! Vilken natt vi haft, Milo har varit brännhet och vaknat minst en gång i timmen ÅHHH jag är så nyfiken på hur det går för Ängeln!!
    Godmorgon!
    Stackare!
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-10-15 09:12:19 följande:
    Men är mannen din sjukskriven?? Och du jobbar halvt? Inget påtagligt jobbigt hoppas jag?
    Ja han är sjukskriven, eftersom han måste till Distriktsköterskan varje dag och läggas om. Har ju ett öppet sår som ska läka efter att de tagit ut en systa.

Jag jobbar halvtid för att jag har lust. Skyllde på att jag har vårdnadsbidrag för Emilio.
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-10-15 09:22:23 följande:
    Kära nån. Här händer det sannerligen saker.Bara skönt att gå ned i tid, jag hade också gjort det om jag kunnat men 75% känns minsta möjliga. Och med nuvarande barnomsorgsalternativ kan jag inte jobba mer pga av deras öppettider. Men, men...Så jag förstår dig absolut och tycker du gör helt rätt. Har man en stor familj är det i sig motsvarande en hel arbetsdag!!
    Ja allt på en gång.

Ja det känns jättebra att ha tagit beslutet om att gå ner i tid. Dock hade jag inte planerat att mannen skulle vara sjukskriven. Det blir lite tufft ett tag, men det går ju över.
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-10-15 09:46:16 följande:
    Ja det går ju över!! Lite tufft med ekonomin  mmen ändå fint att en period kunna vara tillsammans lite mer även om det nu beror på sjukdom....
    Ja precis.
  • lillronya
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-15 10:14:29 följande:
    Många nya tråd bebisar  vilken är det som stå näst på tur ?
    Incomunicado, väl?
  • lillronya
    Incommunicado skrev 2009-10-15 11:00:27 följande:
    japp, jag o Ängeln skulle ha samma dag, me hon hann först förstår jag nu när jag läser i tråden. hoppas allt gått bra! Hejsan! är på jobbet idag och gästspelar. Jag var på mvc igår och lillpojken har vänt sig själv!  Damien var också sen så bm tror att det är gott om utrymme i magen helt enkelt. Han är inte fixerad än men som sagt det var samma med D så jag är inte orolig just nu iaf. Inget planerat snitt för min del i dagsläget med andra ord, 11 nov är det som gäller än.
    Hej!
    Å vad skönt att han har vänt sej själv!!!
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-10-15 11:36:34 följande:
    ingen som vet OM det blir salg än? eller när det brukar vara? hmm.. kanske står i salgtrådarna när de varit.. ett hum kanske de kan ge..
    Förra hösten var det i början på november. Tror jag var där den 9nde...
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-10-15 11:45:43 följande:
    Tack!! äntligen en som vet lite datum iaf så man har liiite att rätta sig efter OM det blir salg.. *hoppas* men då har de över helg med va? OM ? brukar de ha det? va bara i våras, o har inte varit innan... börjar ju jobba 2 nov =(( så inget ledigt o ta där inte!!! skulle lixom inte funka efter 1 vecka
    Det var onsdag till söndag då tror jag.
    Finns ju inga garantier för att det är så nu OM det nu blir nåt alls...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15