• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Everlonn

Jag blir galen{#lang_emotions_yell} Nu börjar folk ringa till Ingdams igen!! Hela dagen igår kopplades alla som ringde dit hem till mig!! Och tydligen har dom inte fixat felet heller{#lang_emotions_yell}

Och jag kan ju inte ringa dit heller! För det kopplas ju hem till mig! Tur att jag inte ska vara hemma idag!

• FlowerPowerMama
    ängeln83 skrev 2009-10-13 08:09:39 följande:
    Godmorgon flickor.Har precis lämnat skrutten på dagis. Idag ska jag på tillväxt ul igen, får väl hoppas att pyret växt lite sen sist.Såhär ser det ut hos oss i Småland idag, gissa om Liam var överlycklig när han vaknade och såg snöööööööö
    Hjälp! Fy vad med snö!!!
    Här i dalarna väntas snö inom de närmsta dagarna men jag hoppas att det dröjer...*s*
    Bloggar, adressen finns i min profil.
  • Mamma Kråkan

Heeej heeej tjejer{#lang_emotions_laughing}

Nu bloggar jag här igen :)
  • Mitt livs lycka
    Pejo skrev 2009-10-13 08:59:32 följande:
    Lindex har superbra regnvantar.... fodrade med fleece så man behöver inga andra vantar under. Har de till mina 3 killar o inga som gått i sönder än!
    Skulle också säga Lindex regnvantar. Dom har min son på sig på dagis idag!
  • Mamma Kråkan

gaaa Jag letar på ellos som en tok efter termobyxor till mig själv men inte ett smack...dom har bara skalbyxor till vuxna {#lang_emotions_yell}

• Everlonn
    Everlonn skrev 2009-10-13 09:11:07 följande:
    Jag blir galen Nu börjar folk ringa till Ingdams igen!! Hela dagen igår kopplades alla som ringde dit hem till mig!! Och tydligen har dom inte fixat felet hellerOch jag kan ju inte ringa dit heller! För det kopplas ju hem till mig! Tur att jag inte ska vara hemma idag!
    Nu har jag ringt danmark och skällt på dom{#lang_emotions_djavulsk} För det är därför som det kopplas hit! De har glömmt en nolla i början på nummret! Slarvpellar!
  • Mamma Kråkan

Någon som haft h&m skidställ till sina barn? funderar på ett sådant till mig själv, men undrar om dom är varma nog

• Pejo
    JuliaochNelly skrev 2009-10-13 09:26:08 följande:
    gaaa Jag letar på ellos som en tok efter termobyxor till mig själv men inte ett smack...dom har bara skalbyxor till vuxna
    Har du kollat stadium?
  • Mamma Kråkan
    Everlonn skrev 2009-10-13 09:26:19 följande:
    Nu har jag ringt danmark och skällt på dom För det är därför som det kopplas hit! De har glömmt en nolla i början på nummret! Slarvpellar!
    skönt...{#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15