• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Mamma Kråkan

hohoho bara jag här nu? håller på att bli tokig. Jag behöver ett termoställ så jag inte fryser ihjäl när man leker med barnen men termoställ verkar bara göras till barn eller så får man punga ut med hur mycket som helst på intersport *suckar*

Nu bloggar jag här igen :)
  • JsN
    JuliaochNelly skrev 2009-10-13 09:50:22 följande:
    hohoho bara jag här nu? håller på att bli tokig. Jag behöver ett termoställ så jag inte fryser ihjäl när man leker med barnen men termoställ verkar bara göras till barn eller så får man punga ut med hur mycket som helst på intersport *suckar*
    VArför inte skal och fleecebyxor?
  • Buttelina
    jag köpte termobyxor på stadium för 149kr (halva priset nu) och till det har vi molo jackor
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • solouniko

Men! För nån vecka sen köpte en tjej ett par velourisar från mig på T, nu är dom ute igen med min bild dessutom och det står "använda högst tre gånger". Vad fräckt! Jag skrev i min annons att de var välanvända. Vad gör man?

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Buttelina skrev 2009-10-13 09:55:54 följande:
    jag köpte termobyxor på stadium för 149kr (halva priset nu) och till det har vi molo jackor
    Till dig själv? Billigt!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Mamma Kråkan
    Pejo skrev 2009-10-13 09:36:42 följande:
    Har du kollat stadium?
    ska titta där nu...
    JsN skrev 2009-10-13 09:54:34 följande:
    VArför inte skal och fleecebyxor?
    hmm blir inte det kallt?
    det är till mammsen ju {#lang_emotions_wink}
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Mitt livs lycka
    Är det termobyxor för vuxna?

Är nämligen också på jakt efter vinterkläder att ha på mig när man är ute med barnen och leker men vill inte heller lägga ut så mycket pengar.
  • Pejo
    solouniko skrev 2009-10-13 09:57:59 följande:
    Men! För nån vecka sen köpte en tjej ett par velourisar från mig på T, nu är dom ute igen med min bild dessutom och det står "använda högst tre gånger". Vad fräckt! Jag skrev i min annons att de var välanvända. Vad gör man?
    att hon använder din bild, hade jag sagt ifrån...
    Texten är ju hon själv som står för, det är hon som får lägre staplar/neg om beskrivn inte stämmer.
  • Mitt livs lycka
    solouniko skrev 2009-10-13 09:57:59 följande:
    Kontakta säljaren! H'n får ju inte använda din bild utan tillåtelse!
  • Flock
    Hej!

Har inte hunnit titta till er sedan söndagsmorse tror jag det var.. Är allt väl här??

Jag köpte byxor till mig själv på intersport. Så nöjd! Så skönt o vara varm och go när man är ute med barnen. Tycker ofta de har rea priser, så titta där..
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15