• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2009-10-13 10:21:51 följande:
    Våra barn är så himla envisa.. När Lucas fick kattunge, så trodde vi att det var en hane, så han döptes under stor ceremoni till Blixten (efter blixten mcqueen)Visade sig att Blixten var en hona, men neeeej då hon skulle heta Blixten Nu i början av sommaren fick Blixten en kattunge (kom bara en, superkonstigt, där satt jag o väntade...), den trodde vi oxå var en hane så han döptes till Pontus.Det var oxå en hona så hon heter Pontus Wilma Ängelholm ska ha Pontus o hennes lilla Troll har döpt henne till Molly o de ska hämta henne om två veckor när de kommit hem från Thailand.
    hahah klart flickorna ska heta blixten och pontus
    jojoa75 skrev 2009-10-13 10:23:44 följande:
    jag har inte shoppat så mkt till barnen, nu när det kommer lite erbjudande så har det slunkit ner nåt lite här o var Röd kikkid plyschklänning, röd ns fleece o hoodklänning tex
    jag har "bara" shoppat på småfolk salgen och katvig salgen.. sen har det bara blivit enstaka plagg
    Jes sica skrev 2009-10-13 10:24:58 följande:
    Fasken jag missade den!!
    åhh
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-13 10:19:16 följande:
    jaa han heter det i stamtavlan så det fick bli det hehe jaaa
    hehe näää det får bli ett h&m sett
    Nu bloggar jag här igen :)
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2009-10-13 10:28:47 följande:
    hahah klart flickorna ska heta blixten och pontus jag har "bara" shoppat på småfolk salgen och katvig salgen.. sen har det bara blivit enstaka plagg åhh
    roligare att shoppa på erbjudande ju

Har varit o vaccinerat mig o har nu ätit frukosten klart efter nattjobbet. Så nu ska jag krypa till kojs inför nästa natts jobb.

Kram på er o gonatt!
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • Damien och Adrian

God morgon ser att ni i ska köpa regnbågsoveraller till er själva hela högen. Nice!

1 2 dar nu har jag ledigt för att vila, imorgon ska jag se om bebis fortfarande ligger i säte (det gör han) och sen ska vi till BVC med Damien för en extrakontroll vi bestämde för ett halvårsedan. 

De tyckte hans huvud var litet för ett år sedan sedan ahr de mätt o mät, det är inte litet men de hade mät fel en gång. Ha har inget stort huvud precis heller förstås. Men efter det vil de känna sig säkra, mätningar är svåra och olika personer har mätt. SDånt är ju viktigt så vi låter dem självklart hålla på.

stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    jojoa75 skrev 2009-10-13 10:23:44 följande:
    jag har inte shoppat så mkt till barnen, nu när det kommer lite erbjudande så har det slunkit ner nåt lite här o var Röd kikkid plyschklänning, röd ns fleece o hoodklänning tex
    åh nice!

Godnatt!
  • Damien och Adrian
    SmillaMilla skrev 2009-10-13 10:40:40 följande:
    Hej hejMOLOS vintervantar stl M vad är det?
    1 år ca tycker jag, de är små.
  • Mamma Kråkan
    SmillaMilla skrev 2009-10-13 10:40:40 följande:
    Hej hejMOLOS vintervantar stl M vad är det?
    Jag säget tvärtemot och tycker dom är stooora Nelly som är 5 snart har M i sina
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Helle

Åhh, måste ut på stan en sväng och försöka hitta födelsedagspresent till mannen, men har inga uppslag alls. Förslag?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15