Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

1 och 1 är 3 skrev 2009-12-26 19:38:17 följande:
    SAknat dej oxå! Fast jag fick inte sitta här längre ikväll.. de e visst någon som vill att vi ska hålla kväll....
    Hör av dej när du har tid då. Kram
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    melizza skrev 2009-12-26 21:08:20 följande:
    snabbt svar önskas.......hur är molos overaller i strl i år??? stora eller små?? vill köpa till nästa år till min tös och i år har hon haft 104 men den är på gränsen till liten nu så jag hoppas hon kan ha den ett tag till tills vintern är slut iaf.....men ska jag ta 116 till nästa år eller blir det för litet eller för stort??
    Vi har ingen från i år, men från förra året. De ska väl vara samma. Det var året innan som de var jättestora...
  • lillronya
    melizza skrev 2009-12-26 21:12:10 följande:
    tror du 116 räcker då??
    Å jag vet inte. Jag har ju bara hat molo denna vintern och är inte uppe i den storleken än.
    Sitter själv och velar mellan 104 och 110 till nästa vinter...
  • lillronya
    melizza skrev 2009-12-26 21:18:23 följande:
    äsch det fick bli en lila molo overall i 116 till nästa år så får jag väl sälja den om den inte passar visst är det svårt......vi har ju haft vår molo overall 2 vintrar nu för den passade ju fortfarande i år med men nu börjar den bli precis i ärmar och ben så hoppas hon inte växer så mycket nu så att den hinner bli för liten innan vintern är slut
    Jag velade för länge...
    Ja ja nu behöver jag inte fundera mer på det idag.
    Damien och Adrian skrev 2009-12-26 21:20:37 följande:
    köpte också Molo overall, lila st 86 till nästa vinter, har en grön men tänkte att de här är mindre? el ska jag ha 2 helt enkelt i samma stlk till Adrian då? www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10445...fint pris!
    Jättebra pris!!
  • lillronya
    melizza skrev 2009-12-26 21:23:43 följande:
    va?  tog dem slut???
    Ja den jag ville ha gjorde det iaf...
  • lillronya
    Pimm skrev 2009-12-26 21:34:02 följande:
    Hejsan och god fortsättning på er alla! Har ni haft en bra jul och bra shoppingdagar? :)
    Hej hej!
    Vi har haft det toppen här.
  • lillronya
    melizza skrev 2009-12-26 21:34:34 följande:
    vart och vilken ville du ha?? var du inne på skattkammaren??där köpte jag just min lila molo overall i 116  till 50% *nöjd*
    På skattkammaren ville jag ha en lila overall i 110 men velade lite för länge. Men det gör inte så mycket...
  • lillronya
    Pimm skrev 2009-12-26 21:39:15 följande:
    Jag kikade också på skattkammaren men hittade inget jag ville ha. Jo möjligtvis citylights suit men jag har ju så många redan:-O
    Nä jag hittade inget utom overallen.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2009-12-26 22:09:47 följande:
    Jag hade velat ha en lila i 104, men det fanns ingen
    Jag velar fortfarande om jag ska köpa 104 eller 110 till nästa vinter. A växer ju sakta och är 92 cm nu...
  • lillronya
    Tasha78 skrev 2009-12-26 22:18:19 följande:
    fast vist kan dom helt plötsligt ta stora skutt och bli jätte långa
    Det kan de och därför är jag ganska säker på att ta 110 till Emilio men A är en annan liten sort. SOm sin mamma tex.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15