Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-10-07 23:26:43 följande:
    Ja ringa innan kanske är bäst innan man kör 10 mil
    jo iaf med din lilla bebbe i magen å allt =).... men du har mitt mob nr sedan innnan lr??
  • Greksmurfen

god kväll i tråden =) fyy ..på mej har shoppa t till maxen idag IGEN å ja faktiskt ngt till mej sjäkv med för omväxlings skull.... skyller ALLT på Liljan =D.... hon tänkte ta en sväng dit så ja då var ja ju tvungen å hänga på.... Tro vi båda landade på lite mer än vad som var tänkt =P

• Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-10-08 20:23:54 följande:
    ehh nääää jag shoppade väl inget schhhh nämn inte filten fast jag sa det rätta priset till Felipe faktiskt o han ÄLSKADE filten! Så jag får behålla den OM jag säljer av gamla filtar för samma värde...vilket ju blir typ en småfolkfilt+ 1 Ida.T-filt och 2 villervalla så ska jag nog få ihop pengarna
    VA skoj att han tyckte om den =).. va ju det ja sa att du hande ångrat dej om du lämnat kvar den
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2009-10-08 20:23:00 följande:
    hehe vad shoppade ni då??
    inhandlade 6 st mössor nu till höst/vinter till maxen Pop..
    sedan ett s utgulligt set i frotte från lundemyr of weden å en likadan till mej i svart=)...
    hmmm kommer inte ihåg liljans fynd ...men den fina filten var ju faktiskt ett fynd...
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2009-10-08 20:58:14 följande:
    åhh handlade ni på pop också?? maia är för rolig med sina filtar förresten såg du när jag skrev om snigeltröjan från ts?? den kom idag
    kosta outlet är ju pops störtsa outlet av pop kläder=)....
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-10-08 21:04:39 följande:
    *ASG* men du, räkna ihop dina filtar där hemma o se vilken köpesumma du kommer upp i Jag kommer nog bara använda denna...ska sälja några av de andra jag har så jag får tillbaka pengarna för denna.  Den är verkligen UNDERBAR! Har aldrig känt något så mjukt!
    =D..den va verkligen toppen......passade mössorna på maia förresten.. ?? hoppas att maxen var en bra provdocka=)
  • Greksmurfen

pust ngn som vill ha e överaktiv snorig maxen till låns =P........
    han somnade i bilen hem å nu vägerar han sova ......

liljan : ja hon älsakr kläder verkligen =)...så kul att hon blev så glad för allt....

´tro ja drar till kosta på söndag lr ngt å hämtar hem overallen...

• Greksmurfen

sådär nu är fina puzzle byxor å body i 86 beställt=) å betalt kostade mej hela 519kr inkl frakten ..kan ju inte bli bättre=)

• Greksmurfen

ahh äntligen e ja klar med tradera för ett litet tag iaf orkar inte mer nu..s åsegt när ja inte kan anävnda mej av prolistern... tar ju en evighet juh =S....

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15