Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Busbellan skrev 2009-10-31 21:56:38 följande:
    Nej, jag tycker inte den är trång, sitter alldeles perfekt i halsen när den är knäppt. Sådär lagom tight så man slipper ha nåt extra runt halsen
    Tack , får testa knäppa ordentligt nästa gång men just nu är det öppet och känns inte så bra när hon är så liten och har den på dagis.
  • MejaKiZnic
    lillronya skrev 2009-10-31 23:24:28 följande:
    Vi hoppas att vi hittat en. Känner oss ganska blåsta efter att ha åkt lver 60 mil tor för att inse att den vi skulle hämta inte motsvarar det säljarna sagt. Men nu tar vi nya tag och hoppas på att den vi ska till imorgon är nåt för oss. En bra bit att åka även då så vi får ta den hur den än är... Den behöver göras vid inuti och det är ju sånt som jag klarar av. Och så en lack, men det tar vi senare. www.blocket.se/alvsborg/A_traktor_Duett__60_2...
    Nej va läcker
  • MejaKiZnic
    lillronya skrev 2009-10-31 23:27:38 följande:
    Ja rätt cool va? Undrar vad säljaren tänkte när Michaela själv ringde upp idag och frågade om rost och växellåda och sånt.
    Nej vad häftigt ska hon ha den själv eller hela familjen
  • MejaKiZnic
    lillronya skrev 2009-10-31 23:46:44 följande:
    Hon ska ha den själv istället för moppe. FAst jag misstänker att pappan här lånar den lite när han blir nostalgisk.
    Coolt själv ville man ha en flakmoppe med en liten blomlåda hängande haha
  • MejaKiZnic
    ChokladMoshin skrev 2009-11-08 13:24:35 följande:
    Förresten så kom jag ju på att jag har ju en sländtröja i stl. 98 till Mini, så då kan du ju behålla den i 92 ändå om du vill, annars tar jag den ju såklart!
    ja annars kan jag ta den........... gör inget mig
  • MejaKiZnic
    LillaÄrtan skrev 2009-11-08 14:02:34 följande:
    Jag tar gäääärna sländtunikan i 92
    Du den är min letade som en galning i går men alla var slut
    LJ2 skrev 2009-11-08 14:02:34 följande:
    ska se om jag har nåt annat med mig hem o skicka ist... får se vad jag kommer fram till.. hör av mig lite senare idag med frakt o så.. packar paket just nu, sen ska jag rota i alla underbara kläder.. blev en del.. första ggn jag bet, 8175 dkk totalt för allt sen de sista 800 jag hade kvar i andra omgången... *kan ju inte åka hem med danska!!! * så 4 kassar fick jag med mig hem.. ** lite grann o rota runt i... o nej va jobbigt
    Ps glöm ej skicka ditt banknr så jag kan betala
  • MejaKiZnic
    LJ2 skrev 2009-11-08 14:27:59 följande:
    ja.. det kommer.. tyvärr har man ju ett annat liv med ?? *hur det gick till??* bäst o packa mina paket, så jag inte får neg eller nåt för slö lev.. *fick pengar i fre för dom, men hann ju inte fre o lör* men vill göra klart med så jag kan rota i allt fiiint vet knappt vad jag fick med mig hem tillslut... o dryga jag.. valde mellan cerise o orange vantar.. o la undan ett par, när jag hade pengar kvar?? inte att jag tog tillbaka från kasta högen?? nänä.. eller tog dom åt mamma? hon ville ha 3 småsaker till 3 flickbarnbarn.. vantar e perfekt??? *muttrar* jaja.. de fanns många får ta det nästa gång.... e sååå nöjd över mina köp!!!!! o tack! till dom som övertalade mig att köpa lurvoverallen!!!! sambon löööv it!!!! fattar inte vad jag tänkte med ett kort tag... *behöver ingen nu, hon e ju så stor???* skyller på lågt blodsocker på salgen
    tänkte väl du skulle bli nöjd

Dottern älskar sin ...
  • MejaKiZnic
    LJ2 skrev 2009-11-08 14:34:29 följande:
    ja.. !! så fin.. o perfekt i bil eller så nu ju eller i vagn i vår på promenad.. eller i skogen *om den passar då* på sensommaren.. fast då kommer hon ha en ny, eller lurvbyxor o jacka!!! o tack för din söta hjälp!! springa o leta massa saker som jag behövde, guld värt ju!!!
    Haha det vara bara skoj
  • MejaKiZnic
    LJ2 skrev 2009-11-08 15:11:43 följande:
    tradera klart *away, fotar o kollar högarna*
    Sländad ska väl inte hamna där

Kom på att det var wilma jag skulle betala om du nu undra vf du skulle skicka banknr
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15