Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Moonis skrev 2009-11-11 12:27:11 följande:
    Det tror jag också du hade gjort, speciellt när du hade sett allla andras fina shopping Men känner igen den där ångesten, får sån när jag ser alla Tindras kläder som hon inte ens hunnit använda eller ens kommer hinna använda kanske 
    Det är just därför vi har bokat en salg nästa år så man kan få lite mer ångest
  • MejaKiZnic
    Tasha78 skrev 2009-11-11 13:12:26 följande:
    vilken storlek börjar leggings i är det 92
    Hur gammal är din flicka? min dotter har ju 86 men 92 sitter bra
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 13:00:54 följande:
    Jag vågar inte räkna Maias leggings längre
    Jag är helt svettig av allt slit
    Nu kom lådorna till garderoben (den var lite stor tydligen) så nu har jag massa mer plats.

Helt svettig av att rota bland alla kläder phhhuuu
  • MejaKiZnic
    Tasha78 skrev 2009-11-11 13:18:28 följande:
    min är bara 7 månader men tänkte kanske börja köpa några och ha fast jag vet inte om det kommer passa henne heller hon är lite rund
    Hon kan ju ha raka leggings inte lika tighta men finns i mindre storlekar.

Stackars vovven fick inte plats i soffan skäms ihjäl
  • MejaKiZnic
    Smultronhjärta skrev 2009-11-11 13:40:57 följande:
    Haha-jag tror du behöver skaffa fler barn om du ska hinna använda allt
    haha en till av fisen hade inte skadat
  • MejaKiZnic

Är det lönt att lägga ut bodies/klänningar med kort arm i stl 80 från molo, har flera populär tryck men vill heller inte chansa då det är vinter snart hm............

garderoben är på plats, har en hel låda att fylla med härligheter

• MejaKiZnic
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 16:15:23 följande:
    Grattis Jag tipsade om den innan, var lite sugen men har ju en likadan tunika och knapptröja så kändes lite onödigt, får köpa den av dig sen istället Har precis varit o hämtat Maia på dagis o känner mig nedslagen Blev meddelad att de ska ha möte på tisdag med kommunens specialpedagog ang. Maia De säger att hon håller sig undan, hela tiden för sig själv o kommer inte in i gruppen o verkar ofta avtrubbad Jag som trodde allt gick så bra på dagis nu sen hon bytte i somras, men samma sociala problem verkar kvarstå. Hon är nog inget dagisbarn då egentligen...önskar här hade funnits en dagmamma för i små grupper fungerar Maia jättebra, då tar hon lätt kontakt.
    Nej vad tråkigt att läsa, gör ont i ens mamma hjärta

Du vet ingen i släkten som kan är hemma, tråkigt att det blir så här hoppas verkligen det löser sig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15