• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-10-08 16:04:46 följande:
    det är faktiskt en hel del tråkigheter men hon får själv berätta när hon kommer tillbaka. det är inga sjukdomar och sånt i alla fall ja jag ska hälsa
    usch... får kalla kårar när jag läser att det är tråkigheter.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 16:46:31 följande:
    Den är faktiskt lite bättre så jag kunnat sitta lite Men sen gör den ju ont efter jag gjort det förstås, men ändå en stor skillnad mot bara en vecka sen.
    Skönt att det blir bättre. Då har det gjort lite nytta iaf att försöka ta det lite lugnt.....
    Pluttan & Plutten
  • Morty

Då får jag se om det funkar nu då. FL blev sjuuukt trögt.

Liljan: Grattis till lillebror.

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-14 11:24:01 följande:
    Go dagens! Då ringde vår mäklare... Köparna går inte högre och då kan vi inte sälja.. Verkligen INGENTING som går vår väg med detta... Mäklaren tyckte vi skulle köra ut den igen, men jag orkar verkligen inte en resa till med detta.. Allt har tagit enormt på krafterna och jag vill bara ha lugn ett tag.. Får fortsätta vara Sthlms bo ett tag då, känns konstigt.. Man va ju så inställd på att flytta ändå nånstans inombords..
    Har inte skrivit något innan men usch vad ni har haft struligt. Skönt att det löst sig. Men bra att ni inte tar budet som ni inte är nöjda med. Kanske så att ni ska ta det lugnt och samla krafter och gå ut på nytt till våren. Då är det kanske fler intressenter...... *försöker peppa*
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Tic1 skrev 2009-10-14 15:16:08 följande:
    Slänger in in fråga som jag hoppas på svar på!!!Har en underbar lurvig overall från Småfolk i rosa med bruna muddar till min lilla tjej på ett år.Vet nån om dessa finns som jackor och isåfall VAR???Har desperat försökt leta överallt på nätet men inte hittat nån, inte ens lyckats hitta denna overallen...!(köpte den från bus och rackartyg i våras)VART hittar jag dessa underabar lurviga kläder??
    Jag kan inte småfolk sortiment men tror man får hoppas på Tradera i det fallet. Lycka till!
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Ullis 10 skrev 2009-10-14 17:20:56 följande:
    Hej i tråden - tittade på nyheter från katvig o måste ju bara ha orangeblått och äppelprintet mm mm! Har ngn butik i Sverige fått än? (webb) Tack på förhand!
    Inte ännu, tyckte jag läste igår eller när det var här i tråden att det skulle komma nästa vecka..... men som sagt, jag är ju inte helt 100.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Ullis 10 skrev 2009-10-14 17:48:50 följande:
    ok, tack - såg fint ut!
    Ja, jag var inne och kikade på den där danska sidan och förälskade mig i den lila ryggsäcken. Den skulle jag vilja ha själv!!! Sen fanns där en massa annat fint också. {#lang_emotions_tongue_out}
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Tjollabolla skrev 2009-10-14 19:06:48 följande:
    Vad tyst här är ikväll! Milo har nästan 40 graders feber nu. Stackars plutten. "Jag har ont armen. Jag har ont benet. Jag har ont magen...!" lille vän, det gör ont att ha feber... Nu tittar han dock på Mamma Mu filmen och skrattar, hur kul det nu kan va när man sett den 100 ggr.. Åhh jag vill oxå ha hit nya katvig! Både det lila randiga och blå/oranga var ju sjukt fint!
    Åh stackare! Ge honom en krya på dig kram. De verkar lika förvånad varje gång när det händer något speciellt i filmen som de sett 100 ggr. Gullepluttar!
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    CamillaJ skrev 2009-10-14 20:29:54 följande:
    Fiiiiina kläder Liljan ;) Fasen hade jag vetat hade jag köpt en hel del av dej ja om det nu hade varit en tjej vilket jag inte tror men man vet ju aldrig så ;)
    Du får fråga Butte vad det 'blir' hon är en jäkel på att gissa rätt!!
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    lillronya skrev 2009-10-14 20:51:38 följande:
    VA?! Har hon åkt in?
    Ja, spännande värre!
    Pluttan & Plutten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15