Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

malinkaunitz skrev 2009-11-13 21:10:18 följande:
    Om någon har bubblans uppgifter hemnummer och adress med mera .. så inboxa mig så snabbt du kan .. Väldigt bråttom :D
    Liljan har väl har jag för mig?
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    C060908 skrev 2009-11-13 22:28:11 följande:
    Får jag ställa en till fråga angående vår salgen? Vet ni på ett ungefär vilka kläder som kommer vara med där?
    Om du menar Molo så brukar det vara mest från förgående säsong, men även äldre kläder. Så om det blir salg i vår så finns det en hel del från denna hösten liksom äldre som de inte blivit av med tidigare. Ingen riktig logik i de äldre kollektionerna dock. Katvig brukar spara vårkläder till vårsalg så på Katvigs vårsaälger finsn det sällan velour, däremot mer sommar/vårkläder. Småfolk har bara haft på hösten de två senaste åren.
  • Stormis

Hej alla!
    Skulle bara kolla min minneslista lite snabbt och ser då att jag visst hade avslut ikväll . Är allt segt elelr bara uppladdningen? Har ont om ninjas nämligen

• Stormis
    melizza skrev 2009-11-15 20:54:02 följande:
    ja jag trodde helt klart att det var nån som satt och säkert spanade på den och tänkte ninja men icke....jag blev skitglad
    Precis det jag menar - ont om ninjor ikväll .
  • Stormis
    Saraia skrev 2009-11-15 20:58:48 följande:
    mmmmm vann en kaninbody ny på T för 149kr till en framtida lillebror/lillasyster!!
    {#lang_emotions_dreamer} Undrar vems ...
  • Stormis
    Saraia skrev 2009-11-15 21:03:50 följande:
    jaaa... undra det du .....
    Kul att den får vandra vidare, blev visst dubbletter
  • Stormis
    Tejja skrev 2009-11-16 20:53:06 följande:
    Efterfrågar lite tips på kläder att ha till tights.Neah vill ju bara ha tights på sig. Men till detta ska det vara en tröja- klänning och kjol går bort.Så jag efterlyser bra enfärgade tröjor, gärna lite längre eftersom att de ska passa till tightsen! Jag har ju molotunikor, men jag vill ha enfärgade. Tycker att det blir så otoligt mycket mönster annars.
    Gangstar tycker jag har superfint enfärgat. Deras tröjor och tunikor (nästan mer som kort lång tröja än klänning) i typ farfarsmodell är jättefina i passformen och har hållt färgen kanonbra! Som nya efter massor av tvättar. Köps billigast via party, men finns också på web (inte min shop). Tex:
    http://webshop.gangstar.se/produkter/?productId=7640&catId=542
    http://webshop.gangstar.se/produkter/?productId=7160&catId=544
    (ps Jag tror att vissa slutsålda stl kan finnas om man köper via säljare, även om de är slut på hemsidan)
  • Stormis
    Buttelina skrev 2009-11-16 22:04:22 följande:
    jaa i slutet på nov är det sagt
    Spännande! Har ett presentkort liggandes och hoppas att butiken tar in en fin lurv så ska jag fullprisshoppa eftersom man ändå inte kan salgfynda lurvar längre .

Sitter f ö som på nålar här hemma. Är i v 36+4 och idag föddes Karla. Kan ju konstatera att lillebror verkar vilja stanna kvar lite längre. Såååå svårt att ställa in sig på att ev gå över tiden...
  • Stormis
    Buttelina skrev 2009-11-16 22:20:08 följande:
    kan man inte salgfynda lurvar längre ihh spännande!! då kanske lilleman kommer snart ju!
    Jag hittade inga i våras eller nu i höst iaf så jag ser det mest som en bonus om man hittar nån man vill ha {#lang_emotions_undecided}. Har visserligen två med mig hem från nu i höstas, men jag är tveksam till om de kommer att stanna i vår.

Är fö övertygad om att lilleman kommer och bråka med mig och stanna kvar så att jag får gå på övertid, bara för att jag är inställd på att han ska komma tidigare {#lang_emotions_yell}... Attans, är lite trött på detta nu! Vi får se och ni lär ju få veta så snart det händer nåt .
    Milliz skrev 2009-11-16 22:20:48 följande:
    Jag minns att det var jobbigt att gå längre med 2:an än med 1:an. Elias är född i v 38+4 och Ella i v 39+0. Men de där dagarna jag gick längre med Ella än med Elias kändes som en evighet. Av någon anledning hade jag ställt in mig på att hon skulle födas tidigare än Elias.
    Jo, precis så har jag ju tänkt med! Men några dagar till kan jag leva med. K kom ju lite väl tidigt, hon var inte klar fr att komma ut då. Hade massa trassel med amningen då. V 38 känns lagom och den 21 nov passar vår familj bra så jag siktar på lördag . Liksom, fet chans att det skulle tajma sig .
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15