Smultronhjärta skrev 2009-11-21 19:59:00 följande:
Nope-har köpt lurv också faktiskt Jag är nöjd med mitt köp, den hängde där och roooopade på mig! Sen att jag fick den på krita är ju en annan sak Jag vill lägga undan den tills på måndag men då skrev hon upp mig i sin lilla bok istället Du kan få komma hit och skriva skolarbete i Miljökunskap istället-ikväll om ozon! Guuud vad spännande...NOT Funderar på om jag kan få lov att dricka ett glas vin även idag*behöver en morot*
Mello eller? Ha, ha, det är lite smart det där. Liksom sällan man lämnar tillbaka

!
PontusOchLucas skrev 2009-11-21 20:04:44 följande:
Hej! här har ni en till som är tokig i danska kläder:) spec molos. Men jag undrar över en sak.. Vad är molo salg och vart hålls det? I danmark eller? Mycket billigare än butikspris? Som jag förstått det så är det kollektionen före som säljs där eller? Guuud vad jag oxå vill diit Skulle shoppa ihjäl mig. hehe
Jag har en blogg där du kan se lite info om de senaste, tex priser etc. Välkommen in till tråden, det brukar gå undan så toppen av dig att hojta dubbelt när du inte fick svar

. Alla är välkomna, men ibland går det lite fort och många här har träffast irl på salgerna och hängt här under några år

. Vi är lite skadade

.
JsN skrev 2009-11-21 20:26:19 följande:
Smultron, du kan dricka vin med mig! Pytte har precis somnat i sin nya stora riktiga säng (det gick jätteenkelt, jag behövde ligga bredvid ca en kvart) och maken är påfest. JAg slöar framför TV/dator med ett glas vin.
Skönt att det gick bra i nya sängen! Och grattis till vinet

. Så nej, min plan om att föda den 21 november har nu officiellt gått om intet. Men jag är inte redo att sätta mina dineros på den 21 december utan siktar nu in mig på fredag, dvs O's födelsedag. Då är brudarna födda den 21 och grabbsen den 27. Den planen funkar med

.
*tänker delmål, delmål, delmål, delmål....*