• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-11-17 17:15:23 följande:
    Jag tycker också att det är lite häftigt. Det tråkiga är att hela tjejgänget har övergett henne pga detta... Har bett läraren prata med de och det har hon gjort. I detta samtal har de öppet erkänt att det beror på hennes älskade a-traktor.. Tjejer alltså!! Som tur är så är hon nu en i killgänget istället. Åh vad härligt att det blev det fina huset!! Hoppas detaljen ordnar sej också.
    Åh men det är väl då typiskt tjejer! Tur att hon är en tuff då jag förstått det som att hon har skinn på näsan. Tur hon har killarna. Killar är kanon att ha som kompisar.
  • Morty
    lillronya skrev 2009-11-17 18:08:38 följande:
    Ja det är ju det... Ja hon är ganska tuff, men blir ju ändå ledsen.
    Klart hon blir ledsen, blir nog alla när ens kompisar helt plötsligt vänder i sitt tycke. Tramsigt av de andra tjejerna. Hoppas det lägger sig och det går över.
  • Morty
    LA Woman skrev 2009-11-17 18:12:05 följande:
    Haha, min med efter mitt lilla impulsköp nyss
    Så det blev en småfolks jacka???
  • Morty

Nä, nu ska jag iväg och mingla. Smygöppning på den nya delen av Gallerian här i byn och jag lyckades få en inbjudan samt ta med mig en kompis. Inget flärdfullt och jättespännande men skoj att komma iväg och göra något annat.

• Morty
    SmillaMilla skrev 2009-11-17 18:33:04 följande:
    Åhhhh vad härligt det lät. Skulle ge ganska mycket för att komma utanför husets fyra väggar i kväll. Men helt omöjligt. TRÖTT efter en skrikig dag.
    Ja, alla skulle få möjliget att komma iväg på något liknande. Skönt med lite egentid emellanåt. Låter som du hade behövt komma iväg. Vissa dagar går bara allt fel.
    Fick shoppat 2 saker till mig. De hade handla för 300 och får 100 i rabatt på Lindex. Samt att jag köpte Lucia linne till Moa.
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-11-17 19:02:40 följande:
    tack för att du tittade här finns jackan i större www.smavi.se/shop/
    Åååh tack! Hur är de i storlek, någon som vet? Trots att de precis kommit ut.
  • Morty

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-17 21:33:55 följande:

Ja det hoppas jag med, men risken är stor att det badrummet är ett fuskbygge utan varken dokumentation eller korrekt utförande  skönt med plats i soffan
    Då får de ju i så fall dra av på priset tycker man. Så får ni ta in någon som gör om det.
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-11-17 21:44:47 följande:
    hade lindex det ??? eller är det det handla för 150 och få 50 rabatt?? gick det att handla för mer och få 50kr i rabatt för varje 150 du handla
    Ja vårt Lindex i Höllviken har det t o m torsdag tror jag det var.
  • Morty
    Morty skrev 2009-11-17 21:46:17 följande:
    Ja vårt Lindex i Höllviken har det t o m torsdag tror jag det var.
    Ett öppningserbjudande alltså som var handla för 300 och få 100 kr i rabatt. Jag handlade för 700 och fick 200 i rabatt. Me lajk!
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-11-17 21:46:22 följande:
    dom bruuukar vara små i strl..
    Hade för mig det..... får fundea på det. Moa har rätt långa armar.

*suck* De är så himla snygga......
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15