• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 18:03:49 följande:

Hittade ingen ny bildis hade tänkt skriva detta där så det syns lite mer.. TACK ALLA UNDERBARA SNÄLLA TJEJER FÖR DOM FINA FINA BLOMMORNA!! BLEV SÅ OTROLIGT RÖRD ÖVER OMTANKEN FRÅN ER! HAR SAGT DET FÖRR Å SÄGER DET IGEN.. LÖÖÖÖÖÖÖÖV JO Rosorna luktar helt underbart gott ska ni veta, min favoritblomma!! Tack snälla snälla ni!! Ni är bästast i hela världen!!
    Det är det minsta vi kunde göra för dig!!!!! Hoppas du snart får vara hemma på heltid.
    Kanske maken kan fota blommorna vid något tillfälle. Eller din personliga 'sjuksyster' har kanske fullt upp.

Grattis till huset förresten!

*kram*

*pyser iväg igen då jag har en tjatig son och en dotter som har jätteont i magen och är ledsen från och till. *
  • Morty
    Pepper79 skrev 2009-11-14 19:43:57 följande:
    Hej tjejer! Här var det lugnt, men så är det ju lördagkväll också. Har inte hunnit titta in sedan salgen, haft tokmycket att göra. Men nu sover Aline och sambon är i Köpenhamn så honom väntar jag inte hem förrän i natt nång gång . Ser redan fram emot våren och hoppas på molo salg då också.
    Hej!

Jag längtar till våren oxå samt salg. Men först vill jag se allt nytt som Molo kommer med.

*barnen sover nu och maken är ute i garaget och gör service på min bil å jag surfar *
  • Morty
    LJ2 skrev 2009-11-14 20:51:18 följande:
    mina 2 små sover, min stora ligger o kollar körslaget, o jag o sambon sitter o  kollar våra "måsten" på datorn en stund.. han bilar, o jag fl o tradera haha.. fin lörkväll
    så är det hos oss i vanliga fall. Fast maken hänger mest på några bilforum.
    Pepper79 skrev 2009-11-14 20:52:37 följande:
    Ja jag är jättenyfiken på deras nya print. Du var inte med på salgen nu förra veckan, eller?
    Nej, blev ingen salg för mig. Men till våren hoppas jag verkligen.
    Pepper79 skrev 2009-11-14 20:55:39 följande:
    Jag är ju en "sucker" för nintendo så här har vi både wii och nintendo tycker det är roligt fast jag är 30 år
    Jag är 30+ och tycker också det är skitskoj med Wii. Fick det i julklapp hela familjen i fjor av svärisarna.
  • Morty
    Pepper79 skrev 2009-11-14 21:05:34 följande:
    Fick det också i julkapp för två år sen, finns spel för alla åldrar. Ja i vår MÅSTE du med, är bara sååå kul
    Jag och maken var iväg i våras på söndagen och shoppade liiiite. Så jag fick blodadtand då.
  • Morty
    SmillaMilla skrev 2009-11-14 21:21:42 följande:
    Vad tror du om singstar då? Sonen går ofta över till grannarna o sjunger. Kommer sedan hem o sjunger (ropar) "hard rock halelulia".
  • Morty
    SmillaMilla skrev 2009-11-14 21:39:51 följande:
    Visst är det härligt. Nu senast var det dock Elias zlatan låt.
    Hahaha...de lär sig otroligt snabbt. Jätte härligt!
    Moa fick någon Disney Sing eller vad det hette men det var nästan inga låtar alls som man kände till så mickarna har bara legat. Så jag funderar också på någon sorts kareokeskiva till Wii och då till Moa. Hittade en där på Ellos som kanske kan vara intressant. Sen har jag ju en rabattcheck att utnyttja där. *gillar rabatt å reor*
  • Morty
    LJ2 skrev 2009-11-14 21:45:00 följande:
    får man använda sina rabatter på spel? trodde de va bara kläder o så?
    Ingenaaaaaaaaning Har aldrig shoppat där. Så synd då att det inte gällde på spel.
  • Morty
    Pepper79 skrev 2009-11-14 21:46:18 följande:
    ja men då så vet du ju hur det är . Fast hur fick du med dig maken? Tror inte jag skulle få med mannen i huset här, fast vet inte om jag skulle vilja. Han har överlåtit klädshoppingen åt mig och det gör jag så gärna
    Ja du, vi gjorde det hela till en liten mini utflykt. MEN jag kan ju säga som så att han ska inte få följa med nästa gång.

Om jag ska TITTA & flanera på IKEA numera får jag åka dit själv. Funkar inte att ha familjen med. Jag blir bara superstressad och missar allt.
  • Morty
    LJ2 skrev 2009-11-14 21:49:37 följande:
    jag har shoppat där nån gång, men inte så mycket att jag vet vart rabatterna gäller undrade om nån visste vet att jag fick nåt mail med nåt 40% på nåt.. ?
    noviser båda två då.

Åååhhh varför gör de bara Svenska hits/schlagers till PS då??? Det hade ju varit perfekt för Moa. Hon och mormor var och tittade på ett av genrepen Melodifestivalen på Malmö Arena i februari.
  • Morty
    Busbellan skrev 2009-11-14 21:44:48 följande:
    hej hej!! har nyss lagt en övertrött Ella, efter en stunds tandagnisslan och skrik angående ALLT!! Har varit på kalas hela em och kvällen och Ella har inte sovit middag och när hon blir såhär övertrött blir hon ett monster Och jag känner att jag tappar tålamodet alldeles för lätt, men jag vet verkligen inte hur jag ska hantera hennes utbrott Inget verkar ju hjälpa, löser jag en sak åt henne så hittar hon en annan sak att bi hysterisk över, vissa gånger SKA det tydligen bara vara nåt fel. Så nu har jag gnällt av mig lite
    Usch kram vännen. Vet hur det är. Så gnäll du på bara. Mitt humör är inte heller det bästa. Förstår inte varför, har varit så lätt irriterad idag. Blir så irriterad på mig själv då också.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15