• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Rååsa Smurfen skrev 2009-11-12 13:37:35 följande:

har kikat på de fina nallarna nu ,men alltså om jag tex köper en hello kitty nalle där i shopen är den fylld då ? ser inger om nån fyllning att stoppa i den ?
    Jag tror att de fyller nallen åt en om man köper den på nätet. Annars är den ju helt tom i kroppen. Det är en process man går igenom med barnen för de ska tycka det är kul samt att det är spännande att de 'gjort' sin egen nalle. Men då får man ju åka till Malmö. Lite långt för många att åka dit kanske. Mina barn fick gasa på en pedal som var kopplad till en stor maskin där fluffet till nallarna var.
  • Morty

Fantastiska Skatt skrev 2009-11-12 12:40:09 följande:

Det vil du inte veta ... 20 cm långa rör upp i näsborrarna sedan tror jag de sög ut genom dom.Har aldrig sett O så panikslagen och vilken styrka han fick! Klarade inte av att man höll i honom på flera dagar och fick t.o.m panik av bilbältet på vägen hem Hoppas det går bra nu
    Usch fyyyy!!! stackars O!!! Förstår att han fick panik!!!
  • Morty

Damien och Adrian skrev 2009-11-12 15:54:07 följande:

hur tusan ska man kunna köpa ett renoveringsobjekt om banken bara lånar ut 90% av köpeskillingen? *grrrrrr* vi har lånelöfte på 2,4 milj och huset kostar 1,6 men behövs renoveras (nytt kök, badrum och dränering). Banken vill då bara ge oss 1,4 milj ca. det finns ju gott om utrymme!hur har ni andra gjort???
    Behövs allt renoveras med en gång? Vi har tagit rum för rum och inga lån då vi gjort allt själv. Men dränering låter ju helt klart viktig och skönt att ta in folk som gör. Kolla med en annan bank kanske?
  • Morty
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 10:41:35 följande:
    Hon har avreggat sitt konto, har råkat ut för lite tråkigheter på Fl!
    Nämen!!!! Hälsa henne så jätte mycket!!! Saknat henne och undrat vart hon tagit vägen.
    Ge henne en kram oxå nästa gång du träffar henne.
  • Morty
    Zvartaliljan skrev 2009-11-13 11:18:53 följande:
    På min gekåslista till syrran:Två svarta lammskinnsfällar, långhårigaBraun örontermometerPussel + pysselböckerFryspåsar ( )Något mer som bör läggas dit?? Har inte varit där på flera år nu fast jag inte bor så fasligt långt bort
    Bakplåtspapper är väl också en storsäljare på Gekås.
    DVD filmer
  • Morty
    Milliz skrev 2009-11-13 11:46:17 följande:
    Vi ska nog vaccinera oss allihopa. Fast det som känns väldigt bökigt med denna vaccination är ju att man får stå och köa i timmar. Hur ska det vara möjligt med en liten grabb som inte vill vara stilla 2 sekunder?? Min bror var och vaccinerade sig igår. Han fick köa en timme för att få kölapp och sen 5 timmar för att få komma in i på vaccinationsavdelningen. Det är ju helt sjukt!!!
    Oj vad effektivt!!!!

NOT!!
  • Morty
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 12:36:49 följande:
    Ooooooh, maken knackade just på köksfönstret och kastade in lite post. Fiiiiiinaste posten med hand-i-hand klänning och lammsuit!!!VARFÖR har jag inte köpt lamm förrän nu???? Dom är ju såååååå fina!!!!!!!!!Ooooh, fick mail att jag har DHL paket att hämta, mina salgkläder! Cu!!!!!!!!! Vilken bra dag!!!!!!
    Får din make inte var inomhus??? Förvisad till trädgården stackarn.
  • Morty
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 12:44:18 följande:
    Inomhus??? Trodde maken bara var som en sån där prydnas tomte man har på tomten HAn kom från jobbet tidigt, kom hem och hämtade 2 av barnen och åkte igen Näe, posten var det. Att det är så rackarns svårt att slita sig härifrån!!

Lammen ser jättefina ut!!!! De som jag sett på alla salg bilder.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15