Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2009-10-27 12:14:13 följande:
    hej hej
    hej hej gumman allt bra?
  • Mamma Kråkan
    SmillaMilla skrev 2009-10-27 12:17:29 följande:
    Jo allt bra. en knasig tradera köpare bara :-dHur är det med dig? Salg sugen?
    ja det verkar var gott om dom nu {#lang_emotions_throwup} Jodå mycket just nu men snart kommer man väl in i allt med skolan. Faktiskt inte alls. Hade ett släng förra veckan men nej jag kommer inte åka. Ska du åka?
  • Mamma Kråkan
    SmillaMilla skrev 2009-10-27 12:27:04 följande:
    Jobbigt.Nä kan inte åka på salg i år. Kanske till våren.
    ja här blir det till våran med igen.
    Smultronhjärta skrev 2009-10-27 12:40:34 följande:
    Vad kul Och här har halva tråden har salgabstinens Jag har precis surfat runt och läst att förr hade Molo alltid sin salg i december och att de tror att det inte skulle vara lika många dagar denna gången..Men men allt är ju bara rykten
    fast har det inte gått rykten om att det inte blir något denna vintern för det var så utplockat i våras. Killen jag pratade med i kassan svamlade om det när jag frågade om lurvar då i våras.
  • Mamma Kråkan

BUTTE den oranga katvig på T är den för liten till isabella eller ?

• Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-27 12:59:42 följande:
    nää inte alls för liten
    yes yes *segar dansar* då ska jag buda på att du inte inboxade mig innan din tok {#lang_emotions_tongue_out}
    ChokladMoshin skrev 2009-10-27 12:55:47 följande:
    Den bruna blir kanske lagom till Fia då......
    hehe jag ska prova den på henne och se annars så tänker jag på dig {#lang_emotions_wink}
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-27 13:03:18 följande:
    du vet du, jag tänkte inte så långt . jag säljer den bara för att jag har en orange velourklänning. kändes överdrivet med två
    haha..okej. Igen fara. Igår frågade min gubbe då vi hämtad dom 2 småfolks lurvarna i stan hur många lurvar dom ska ha egentligen. Jag tittade mycket oförstående och frågade finns det en gräns {#lang_emotions_dreamer}
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-27 13:09:39 följande:
    haha du är ju för söt vad svarade han då haha visst är han och i dom enda byxorna som han inte tycker är fula molo leggings
    haha han fortsatte att titta på Tv {#lang_emotions_dreamer}
  • Mamma Kråkan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-27 13:17:55 följande:
    Det blir salg och i november..
    {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15