Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-10-23 13:47:31 följande:
    Jag sitter här och är såå förbannad på gubben! Det ser ut som fan här hemma. Varje kväll när han kommer hem från jobbet, efter att vi ätit, sätter han sig i soffan eller leker med Milo. Jag har så j*vla ont i fogarna och KAN inte städa som jag brukar. Det går bara inte! Han hjälper till, en gång i veckan. Då tycker han att han är skitduktig och sen tror han att det räcker till nästa vecka. Här är sååå skitigt! Nu har jag städat köket, badrummen och försökt plocka undan men nu går det bara inte mer! Jag är sååå trött på detta. Redan! Sorry, bara gnäll... Men ibland måste man!
    *kramar om suuuuper hårt* du får skälla ut honom rejält när han kommer hem.
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-23 19:17:27 följande:
    åhh nu blev jag ÄNNU mer nojjig för vaccinering. nu DÖR ju folk av VACCINET
    På tal om det så var jag på bvc och då kollade jag ännu en gång till med dom andledning att man inte ger till barn under 3 år är att det inte är tillräkligt testat på dom. Man ger endast till barn som redan har en sjukdom som skulle dö om dom fick svininfluensan. Så är det iallfall här i stockholm. lustigt jag förstår inte vad som skiljer nelly på 4 & viggo på 2 år .
  • Mamma Kråkan

tittar in en liten snabbis....{#lang_emotions_kiss} händer det något kul?

• Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-23 21:16:52 följande:
    Nja.. mest sentimental depp och vaccineringar på tapeten
    hihi skönt att det är läääänge tills mina godingar ska lämna boet. än så länge fasar jag bara för brusta hjärtan & hångel {#lang_emotions_dreamer} ja vaccinering pratar verkligen ALLA nu vi har bestämt oss och kommer inte ändra oss.
  • Mamma Kråkan
    Tasha78 skrev 2009-10-23 21:20:08 följande:
    japp att det bara är några dagar innan molo släpps
    va va vad har jag missat *hoppar på stället*
  • Mamma Kråkan

hej hej {#lang_emotions_kiss} Idag var jag inne med rengbågsoverallen på babyshop & visst var den felmärkt den var lika stor som en stl 122. Inte konstigt den inte passade Nelly {#lang_emotions_dreamer}
    Fanns ingen ny i 110 & ingen i 110 i någon annan färg heller & dom skulle inte få in någon heller *suckar*

• Mamma Kråkan
    lillronya skrev 2009-10-25 20:02:43 följande:
    Coooool!!!!HUmmel wct brukar vara små.
    {#lang_emotions_sealed} neej det låter inte lovande. Jag har inte sett den någon annanstans heller *muttrar*
  • Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2009-10-25 20:07:30 följande:
    *ASG* den som vi diskuterade häromdagen Du lär bli ensam om den iaf
    hehe jaså det har jag missat helt *nyfiken*  Nelly tyckte den var så fin, hon är verkligen en tyll fin klänings tjej medans mamma hatar sådant {#lang_emotions_embarassed} ryser bara då jag går in på kappahl /lindex nu då alla fin kläningar kommer fram{#lang_emotions_dreamer} medans nelly är i sjunde himlen. Men denna kunde till och med jag gilla {#lang_emotions_tongue_out}
  • Mamma Kråkan
    lillronya skrev 2009-10-25 20:09:05 följande:
    Nä det är nog inte så många som vågar ta hem den. Synd för den är cool!
    tror den kommer bli super cool till svarta leggings eller med silver. synd för den är verkligen cool och lite udda.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15