Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Nu håller sambon på att lägga mammafis-Milla, jag sitter här med hög volym på TVn så jag inte hör oljudet Haha. Eller det gick bra att lägga henne vid 20, men nu vaknade hon och då låter det visst inte lika lätt.. Nåja, det är bara bita ihop. Det är ju hennes pappa för guds skull, inte en vilt främmande karl

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    lillronya skrev 2009-11-12 21:15:14 följande:
    Usch vad jobbigt!Små mammiga tokar är inte att leka med.
    Nä verkligen inte, nu hör jag hur hon låter "mamama" hela tiden. Lilla gumman. Men hon är mätt och belåten så det är ju inte synd om henne iallafall, hon är bara jäääkligt mammig Det är bara bita ihop, för både mig och henne! Haha. Och pappa såklart.. Hoppas hon somnar snart för det är liiiite jobbigt att höra faktiskt.
  • solouniko
    Zvartaliljan skrev 2009-11-12 21:17:46 följande:
    Här skulle sambon också lägga Maia men så brakade sängen ihop!! Så nu är Maia uppe i högvarv o smaskar glass medans sambon försöker laga sängen...
    Oj! Haha, nåja glass är ju roligare än att sova
  • solouniko
    Zvartaliljan skrev 2009-11-12 21:27:40 följande:
    Ja dumt nog tog jag ju fram glassen när jag trodde hon var på väg i säng...så hon inte skulle se vad mamma tänkte mumsa på Men aj aj det gick inte...
    Haha, typiskt! Så kan det gå ibland. Då kanske det dröjer innan hon somnar mao
    lillronya skrev 2009-11-12 21:27:43 följande:
    Nä det är klart Den där lilla loppan, hon kan hon. Jag är alldeles för blödig för sånt där. Tycker du är duktig nu.
    Ja, fast jag är påväg att ge upp och gå in dit nu alltså.. Hujja. Men, det är ju som sagt hennes pappa så det är ju inte så farligt ändå. Försöker jag intala mig själv
  • solouniko
    Tasha78 skrev 2009-11-12 21:34:13 följande:
    tänk va olika det är min är så extremt pappig
    Ja verkligen! Nädu här är det bara mamma som gäller, eller mest iallafall. Speciellt när man ska sova. NU ger jag snart upp..
  • solouniko

Jag gav upp igår iallafall efter en timmas gråt med pappa, jäkligt dumt egentligen för det blir ju liksom så fel. Pappa blir "the bad guy" när mamma kommer in och "räddar" henne typ. Haha. Men men. Jag orkade inge mer, hon är ju ändå bara snart 8 månader. Hon hinner lära sig att somna med pappa sen

• solouniko
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 09:19:46 följande:
    Tror i alla fall fortf. att det är farligare för de små att insjukna i influensan än att ta vaccinet.Gomorron förresten!! Kallt ute men sol! Förstår precis!!Min son var likadan, han var extremt mammig och pappa dög bara dagtid till lek.Trots att ja gslutade amma honom vid 7 månader så fortsatte han vara mammig.Men dagen efter han fyllt 1 år så tvärvände han, då var det pappa för hela slanten.Så håll ut, pappas tid kommer den med.
    Ja vad skönt! Det gick ju bra att lägga henne först, men det är sen när hon vaknar till efter 30 minuter. Då blir hon skogstokig om inte mamma är där. På dagarna går pappa utmärkt annars. Men som du säger så vänder det nog

Tejja skrev 2009-11-13 09:06:52 följande:
    Vad tråkigt att det inte funkade. Vad sa "pappan" då, när du kom in och tog över nattningen?
    Ja han blev ju inte superglad, haha. Efter att ha hållt på försöka i en timme, så kommer jag och liksom "förstör" allt. Fast han tyckte såklart också att det var jobbigt..
  • solouniko
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 10:24:23 följande:
    Säkert?
    {#lang_emotions_dreamer} Har faktiskt inte vaccinerat mig ännu, tänkte göra det till veckan. Om inte kvinnan snor alla dosr dvs
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15