Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Milliz skrev 2009-11-24 22:00:44 följande:
    Å vad roligt att ni tyckte om den! Det känns alltid lite nervöst när man skickar till någon i tråden. Jag vet inte varför jag känner så, jag är nog lite fjånig Jag har förresten hittade en winterbloom tunika i 92 så Ella kanske får en ny, men jag hoppas att det blir lite rabatt på den snart, så jag väntar och hoppas att inte någon annan köper den
    Haha ja, men här behövde du då inte vara nervös. Vi gillade den massor! ÅH kul om du hittar en ny.. De var verkligen små i storlek för den passade bra på Milla, hon är ju ändå rätt liten. Imorgon ska hon få ha den
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Bybo1 skrev 2009-11-24 22:15:01 följande:
    Fick fina älgbodyn i dag,, så nu väntar jag bara på dom fina plyschbuxorna som jag vann i morse :)Fick du mitt mail förresten igår om resten av frakten? fick bara att mailet inte kan skickas :/
    Den är såå fin,, men vi hade dubbla  Rosa? Såna hade M med älgbodyn i 62, en riktig favvo Nä, inget mail har kommit?
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-11-24 22:24:13 följande:
    Ja, visst är de. Jag tror att 92 skulle bli perfekt på Ella. Då måste vi ju få se en bild då hon har den på sig!
    Det ska ni absolut få se
    Bybo1 skrev 2009-11-24 22:44:52 följande:
    Vilken tur för mig att ni hade dubbelt  Jo det är nog dom, vi har dom nu i stl 74 men dom är så fina nu vann jag ett par i stl 80 el 86 minns inte Har märkt att mina mail inte alltid kommer fram till hotmail,, så då skriver jag här istället,, behåll resten men tack för att du erbjöd dig  
    Himla tur Ja de velourisarna är superfina med älgbodyn {#lang_emotions_heart} Tokigt att det inte kommer fram. Om du vinner nått i framtiden av mig så kan du ju skippa 12 kr då
  • solouniko

Åhh Milla har börjat tjorva så mycket på kvällarna. Hon somnar utan problem vid 19.30-20, men vaknar alltid efter 45 minuter och tjorvar. Sen fortsätter hon så ända tills vi går och lägger oss och hon får sova i våran säng. Då sover hon bättre.. Men man blir ju så trött på att springa in heeela tiden!

• solouniko

Hoppas min butik får in imorgon! Hoppas Hoppas Hoppas! Hur ska man finansiera den här vårkollektionen, sälja karln på T kanske? {#lang_emotions_dreamer} Eller nä, det ger nog inte så mycket. Bättre att sälja hunden kanske, han är ju söt

• solouniko
    Buttelina skrev 2009-11-26 15:26:52 följande:
    oj vad mycket olgas lägger upp!! jaa såå mycket fint!! tack starsklänningen är underbar
    Ja verkligen! Vi har hooden och byxorna i 74 men de är fortfarande stooora på Millis. Stjärnklänningen hade mannen här älskat tror jag
  • solouniko

Åhh vad jag älskar FÖR mycket pre-spring redan.. Kommer bli en dyyyr vår! Hoppas verkligen det kommer till butiken imorgon. En liten liten babytröja kan man väl få köpa iallafall? JOO!

Ronya - Jag bor ju mitt i stan och har nära till kappahl så jag kan kika imorgon! Vad skulle du ha och i vilken storlek?

• solouniko
    lillronya skrev 2009-11-26 19:03:12 följande:
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad du är snäll!!!www.kappahl.com/ProductImages/KAW_208900_F_1....www.kappahl.com/ProductImages/KAW_208876_F_1....Detta i stl 92.
    Kikar imorgon då. Farligt att bo mitt i stan och vara mammaledig, alldeles för mycket shoppingtid

Alltså GUD vad Milla blivit toklig! Hon röjjer som en liten tokfia och ålar/kryper i rapidfart mellan alla rum. Ställer sig på knä mot allt, försöker upp på benen och ramlar heeela tiden! Det här är väl bara början?{#lang_emotions_dreamer}
  • solouniko
    lillronya skrev 2009-11-26 19:14:58 följande:
    Tror ingen av mina har fått nån sån spruta. Låter ju inte så trevligt! KAn tro det! Tack snälla!Bara början ja.
    Japp jag kollar!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15