Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Heeeej heeeej *viinkar*

• Mamma Kråkan

hej hej tjejer. Hur sjutton blir man såhär trött *gäsp*

• Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-29 13:09:45 följande:
    jag veeeet!! jag är med sååå trött!! var uppe typ hela natten med lillebror. han hostade och har fått feber.
    stackars lillebror....skickar en stor krya på kram. Uach ja det är väl vintern eller nått & i helgen köpte jag en bobby car blixten modell till viggo & nu kör ungarna som dårar med den här inne *suckar* va sjutton tänkte jag på {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_dreamer} jaja kul har dom iallfall
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-29 14:12:49 följande:
    Oj! Jag som tyckte Bubblis hade stora tassar med 27 i vinterdojjorna
    wow Nelly är ju fem och har 26 lillfisen {#lang_emotions_cool}
  • Mamma Kråkan

hehe jag har rensat i mina kartongen som blivit liggande sen förra julen i källaren med tilltänkta julklappar & dyl {#lang_emotions_embarassed} jisses. Provar lite leksaker på T nu faktiskt. Vi har ju inga små barn i släkten så annars blir det ju bara liggandes. Loppis är ju inte min grej avskyr folk som prutar {#lang_emotions_surprised} Men tur jag sorterar dessa då sambon inte är hemma han tycker redan barnen har för mycket leksaker. Och jag är tvärtom {#lang_emotions_innocent} 

• Mamma Kråkan
    Busbellan skrev 2009-10-29 14:21:48 följande:
    Låter som mina två "stora" barn. August hade 24-25 vid 5 år och Nora har 32 nu som 10-åring
    tur inte bara min dotter har mini fötter, sen å andra sidan har jag själv 36-37 så det är väl inte så konstigt kanske.
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-29 14:23:33 följande:
    *småtassar*
    hihi ja lillebror har redan 23 så snart drar han väl om min lilla mini me {#lang_emotions_dreamer}
  • Mamma Kråkan

nämen lillebror, det låter ju inte alls bra.

• Mamma Kråkan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-29 16:12:47 följande:
    Tydligen inte..och det är ett smart drag! Det är långt ifrån barnvänligt där
    Ny regel eller? jag hade ju med mig Nelly förra året & det funkade perfekt {#lang_emotions_laughing} hon var den ultimata påsvaktaren {#lang_emotions_dreamer}
  • Mamma Kråkan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-29 18:46:48 följande:
    Nej -det är barnvagnarna som inte får följa med in(jag och min kassa danska liksom ) även om jag tycker synd om många ledsna barn därinne eller de som får sussa utanför i sina vagnar. Jag hade aldrig kunnat lämna mina barn utanför
    Nää inte jag heller, konstiga människor. Nelly var ju 4 då så hon var med på hela konceptet hon pratade lääääääänge efteråt om dom roliga tjejorna och speciellt om everloon som bjöd på massa gott {#lang_emotions_kiss} sjutton vad jag vill åka nu *surar*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15