Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-11-03 10:14:21 följande:
    ja i stockholm var det så ja. och bara för att man vårdas på sjukhus säger det ju inget om dödlighet eller vem som drabbas hårdast. barn har ju lätt för att bli uttorkade osv.. det är inte barn som drabbas hårdast utan det är 20-30åringar, gravida och de i riskgrupperna
    lägger mig i och säger jabarn drabbas hårdast men blir friskast snabbast med stog det i artiklen dvs. Dom blir sjuka snabbt men snabbt friska. Jämnförelse vis med vuxna med lång insjukning och lång tillfrisknad. Jag tycker verkligen detta blivit en så jobbig disskution med alla man känner, dom som har vaccinerat eller ska vaccinera försöker ständigt pressa på en att man ska, har en vännina som ska vaccinera sina barn som verklingen propsar på  att vi med ska göra det {#lang_emotions_throwup} Jag tror folk som vaccinerar sig inbillar sig att dom inte alls kan bli sjuka nu, tråkigt för då är det nog större risk att dom bär runt smittan.
  • Mamma Kråkan

kilar in och bryter vaccinerings snacket genom att klaga på hur j*vla kallt det är här idag. Inte på ett behagligt vis utan med vind som blåser {#lang_emotions_throwup} tror jag ska göra som björnen och gå i ide{#lang_emotions_wink}

• Mamma Kråkan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-03 13:53:17 följande:
    Tja..oktober och november är enligt mig fruktansvärda på Gekås, t.o.m december är bättre. Det kan nog funka den 19:e-dagen innan bb och om man ser till att gå hela dagen så ska det nog gå Är man mentalt inställd på trångt så är det ju inte fullt lika jobbigt!
    gaa vad svårt det blev....vi måste ju åka med barnen också {#lang_emotions_throwup} tänkte åka och shoppa både julklappar & födelsedags presenter till Nelly och hon fyller ju den 24. Tack för tipset iallfall då vet man vad man ska ställa in sig på då
  • Mamma Kråkan

godmorgon {#lang_emotions_laughing} ååå vad jag biter på min naglar är såååå nyfiken på vad mitt underbara bud kommer hitta idag

• Mamma Kråkan
    Lantani skrev 2009-11-04 08:29:13 följande:
    Jag är också otroligt nyfiken på vad mitt underbart snälla bud hittar
    hehe kommer ju vara spänd hela dagen {#lang_emotions_tongue_out}
  • Mamma Kråkan
    Incommunicado skrev 2009-11-04 08:55:03 följande:
    god morgon - samma här! fast min lista var så specifik med mest gammalt så det blir nog inte mycket. Jag tror migränen är borta idag även om det känns lite tungt i huvudet. Ska vara noga med att äta på bestämda tider så får jag se om det hjälper. Jag ahr nästan gått ned alla gravidkilon redan så det kanke är därför, kroppen saknar energi. *teori nr 4 de senaste dagarna*
    Låter som en bra ide....jag fick också en jäkla huvud värk med Båda mina då jag ammade mest för jag glömde äta mitt i allt stress och då dalade socker nivån & då fick jag ont i huvudet direkt och blev sådär härligt illamående{#lang_emotions_dreamer}
  • Mamma Kråkan
    Incommunicado skrev 2009-11-04 09:44:21 följande:
    dax att nana lite innan nästa amning. vi ses!
    åååå sova nu blev jag avis...och super fina bilder i BT {#lang_emotions_laughing}
    FlowerPowerMama skrev 2009-11-04 09:52:10 följande:
    Jag också!
    mååååånga timmars väntan kvar hur ska vi orka{#lang_emotions_tongue_out}
  • Mamma Kråkan
    Tjollabolla skrev 2009-11-04 13:51:16 följande:
    Haha, måste berätta. Igår frågade jag Milo om han ville ha en lillasyster. NEJ! blir det till svar. Nehe sa jag, vill du ha en lillebror då? Så svarar han: NEJ! Jag vill ha en DUMPERS!Haha vad svarar man egentligen? liite hårt att trycka ut en dumpers kanske
    haha lilla godingen {#lang_emotions_laughing}
  • Mamma Kråkan

godmorgon tjejer !! Idag vräker snön ner , kanske dax och köpa en vinterjacka {#lang_emotions_dreamer}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15