Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Greksmurfen skrev 2009-11-01 11:39:40 följande:
    men har du FB??=)
    noop jag tillhör gruppen vägra FB *haha*
    jojoa75 skrev 2009-11-01 11:40:32 följande:
    ronya o 1o1 tack Wilma var här igår o hämtade kattungen, den som hette Pontus hos oss och Molly hos henne... hur gick nu det ihop julia:trist, har oxå blivit anmäld massor den sista månaden eller två.. tog bort mina bilder oxå och all min info...
    Jo det blev lite märkligt ett tag då jag fick anklagelser om att sälja märken och dyl
    lillronya skrev 2009-11-01 11:42:40 följande:
    Hej hej!
    Heeej gumman allt bra?

SMULTRON nååå duger kråkan?*asg* tror jag ska byta mitt nick till kråkan. Har ju velat byta länge. Jag skaffade ju mitt fl konto innan lillebror fanns.
  • Mamma Kråkan

hmm Har skickat ett sånt sms för att byta men får  inget svar tillbaka med koden {#lang_emotions_undecided}

• Mamma Kråkan

Hej hej tjejer..nu har jag både fixat bild & bytt alias  / Julia

• Mamma Kråkan
    Everlonn skrev 2009-11-01 16:59:39 följande:
    He he Mamma kråkan
    hehe Nelly säger ju när vi ser på mamma mu att kråkan är som mamma {#lang_emotions_dreamer}förmodar att hon menar att mamma kan vara lika hispig ibland
    lillronya skrev 2009-11-01 16:59:52 följande:
    Tjena kråkan! Söt bild!
    haaalloj snygging {#lang_emotions_wink}
  • Mamma Kråkan
    stökmamma skrev 2009-11-01 17:02:50 följande:
    du vet att du säker kommer få heta kråkan nu va?
    hahaa, sambon kallar redan mig det då jag virrar runt innan vi ska ut
    Everlonn skrev 2009-11-01 17:04:41 följande:
    Huff huff pysslar med listorna Men det ska nog gå Ska växla typ 11000:-
    hehe när jag åkte i våras växlade jag 18 000 killen på forex sa säkert 20 gånger gå försiktigt till din bil {#lang_emotions_dreamer}
  • Mamma Kråkan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-01 17:07:35 följande:
    Hej! Nu blir det mycket lättare att referera till dig Kråkan Klart det går-jag växlade 18 000 i våras
    hehe {#lang_emotions_kiss}
  • Mamma Kråkan
    Busbellan skrev 2009-11-01 17:42:50 följande:
    Tur att jag hänt med lite och läst här idag i alla fall, annars hade jag inte fattat vem den där kråkan var Inte byta både nick och bild så tätt vet du väl
    haha kråkan är ju kråkan *fnissar* tror det kommer vara mycket förvirrande ett tag {#lang_emotions_wink}

nää nu ska jag packa lite T packet {#lang_emotions_kiss}
  • Mamma Kråkan
    Everlonn skrev 2009-11-01 19:29:52 följande:
    Det är inte precis nån fart på T heller, synd! Hade gärna fått in några extra kronor
    hehe det är för att alla håller i cashen nu {#lang_emotions_wink}
  • Mamma Kråkan

godmorgon tjejer ....uaah vad man kan vara trööött lillebror vaknar minst 5 gånger varje natt nu {#lang_emotions_throwup}

• Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-11-02 09:01:48 följande:
    ja man blir väl det. jag är fortfarande kluven för jag får vaccinera mitt ena barn men inte mitt andra
    Jo här har det tagit fart med ....mina vildar går ju inte på dagis så vi slipper ju oroa oss för det men bakteri nojig som man är så rycker man för sjutton till bara någon hostar i mat kön {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15