Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-11-02 09:28:25 följande:
    haha
    kan ju säga att min bakterie noja verkligen når sina höjder nu {#lang_emotions_dreamer}
  • Mamma Kråkan

EVERLOON super fina bilder {#lang_emotions_laughing}Villken tidning? nu måste jag missat nått

• Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-11-02 13:38:29 följande:
    ska du åka på salgen??
    Noop sambon jobbar & ingen barnvakt går att fixa, tyvärr.

Uaah jag hade för ett tag sedan en lustig hjärtklappning som kom och gick och igår kom den tillbaka. Fattar inte vad det är får super ont i huvudet och så rusar bara hjärtat.
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-11-02 13:47:51 följande:
    trist med salgenmen vad jobbigt!! ring sjukvårdsupplysningen
    Ja fast jag vill ändå inte ha så mycket och det jag vill ha ska mitt underbara bud kolla efter {#lang_emotions_laughing} Jag har varit hos doktern innan och dom vill jag ska komma in direkt när det känns så men hur stora är oddsen för att man kan ta sig ner till vårdcentralen precis då med 2 barn *suckar* Nää om man ska dra sig ner och kolla posten
  • Mamma Kråkan
    Flock skrev 2009-11-02 13:57:24 följande:
    Hmm, men vem är du?? Känner så väl igen hur du skriver så jag tror inte du är ny i tråden...
    hej gumman det är ju jag juliaoch nelly
  • Mamma Kråkan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-02 14:05:34 följande:
    Hej tjejer!Idag har jag varit på Gekås igen Njae..höst skulle jag inte säga att vi har...På dagis använder Max vinteroverallen men igår var vi ute i sista minuten för att fota höstbilder till nästa års fotokalender Och jackan är förra årets som verkligen börjar bli på gränsen
    Jag är lite avis på dig som bor så nära {#lang_emotions_wink} hittade du något kul?
  • Mamma Kråkan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-02 14:23:39 följande:
    Nej herregud, det hoppas jag verkligen inte Men jag kommer sitta bänkad ikväll! Jaa-en herrans massa tomtar och som vanligt Fisher price leksaker
    åå tomtar *dregglar* jag har redan handlat 4 nya adventsstakar *hehe* sambon undrade hur många fönster jag trodde vi hade med tanke på att det står 2 lådor ner i källaren med. Men jag älskar verkligen julpynt
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 08:26:39 följande:
    Alltså jag har fortfarande inte fått mina "avslutade auktioner" mail från Tradera.. Dom gick ut i Söndags liksom...
    Så är det för mig för jämnan med och ibland så får jag inte vinstmejl då jag vunnit en aktion & överbjuden mejlen kommer typ aldrig heller {#lang_emotions_yell}

Ser att ni pratar ullared programet jag tvingade sambon och se det igår och jag skrattade så tårarna sprutade...familjen i tältet som shoppade för ca 50 000 var ju såååå roliga.*fnissar*

Jag blev däremot så sugen själv på att åka och fynda julklappar till barnen.

Godmorgon tjejer föresten.....
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 08:51:07 följande:
    Men det måste dom ju fixa!! Kan ju bli värsta missförstånden i en affär om man inte får mailen
    Äsch jag har mejlat dom och då fick jag till svar att jag måste ha angett fel mejl adress *asg* jaha nämen vad bra eftersom hälften kommer fram. Kundservice är inte deras grej.
    Så nu har jag fått ut lite möbler på blocket *puuh*funderar på om det är lönt och sälja den lilla tv som blev över eller inte...*hmm*
  • Mamma Kråkan
    ängeln83 skrev 2009-11-03 08:56:42 följande:
    Godmorgon sötnosar
    morgon
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15