• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-12-10 19:28:21 följande:
    Någon som vill ha en gratis 3½-åring???? Jag slänger med en gratis julskinka också om ni tar henne snabbt!!
    Jag vill ha!!!!
  • Flock
    lillronya skrev 2009-12-10 19:30:56 följande:
    Vi kan byta. Det kanske funkar bättre så?
    Lasse sa det hade varit två sötisar i affären idag!
  • Flock

1 och 1 är 3 skrev 2009-12-10 19:34:45 följande:

Ja, just det .. När kan du lämna ut?? Hur mycket??
  • Flock
    lillronya skrev 2009-12-10 19:35:50 följande:
    Ja de körde dit efter skolan idag.
    Ska vi ta en lekdate nästa vecka?? Här eller där?? Kan 1 0 1 oxå??? Så kan vi ta kläderna då..
  • Flock
    lillronya skrev 2009-12-10 19:40:36 följande:
    Ja gärna! Måndag, tisdag eller onsdag?
    Gärna måndag eller onsdag. Här??
  • Flock
    lillronya skrev 2009-12-10 19:51:57 följande:
    Spelar ingen roll var för min del. Måste bara kolla med mannen om vilken dag som passar bäst.
    Annars kan jag köra om det är svårt att ta sig hit.. Godis blir så glad om han får vattna blommor ett tag oxå..
  • Flock
    Zvartaliljan skrev 2009-12-10 19:53:33 följande:
    jag köpte sån olja för ett tag sen men hon vägrar ta den Och nej det GÅR inte att tvinga i denna ungen någonting...hur man än försöker o hur mycket man än mutar...hon är HOPPLÖS just nu, hon ska göra ALLT hon inte får och göra allt så svårt som möjligt för mamma!! TROTS av allra högsta grad! Hon testar alla gränser just nu! Nu är hon förbannad för att pappa åt upp korven...korven som hon INTE SKULLE HA!!!!!!!
    Hon har då vilja Förstår att ni är trötta!
  • Flock
    lillronya skrev 2009-12-10 19:57:07 följande:
    Ni får jättegärna komma hit. Då behöver jag inte diskutera med mannen. Det är ju för att vi bara har en bil som det behövs bestämmas gemensamt om man ska iväg.
    Vi kommer.. ONsdag??
  • Flock
    Stormis skrev 2009-12-10 21:04:16 följande:
    Misstänkte det... Å 98 lär de väl drunkna i? Säg till annars om du tror att det går. Tycker att längden verkar svår på dem eftersom det inte är nån yttre mudd. Kan ju liksom inte släpa dem i marken .
    Hur är det med dig?? Kämpigt nu när det är på sluttampen?? Vi vill se lillebror nu!!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15