• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-11-26 18:04:13 följande:
    Nån som kan hjälpa en desperat mamma här?? Behöver verkligen hjälp alltså! Kläderna som E ska ha på  julen är slut i hans storlek i de båda kappahl jag har varit i. Nån som har ärende till nåt kappahl och som vill kolla om det finns där??
    Jag är väl inte till mycket hjälp men var har du kollat??

Så glad min E blev att A frågade om bio!
  • Flock
    Tjollabolla skrev 2009-11-26 18:09:44 följande:
    Åhh Hajarna är uuunderbara irl! Milo blev totalt överlycklig för dom! Springer och kollar till dom med jämna mellanrum så dom är kvar
    Haha..Så goa de är de små liven!
  • Flock
    Smultronhjärta skrev 2009-11-26 20:21:37 följande:
    Det är bara för Solouniko att döpa Lillronya till Kappahl
    Det där ska jag komma ihåg! Smarta du!!!
  • Flock
    Smultronhjärta skrev 2009-11-26 20:28:07 följande:
    Been there-done that
    Nu kan även vi i skåneland busa lite
  • Flock

DAx att köra sista rundan taxi för ikväll.. Strax tillbaka..

• Flock
    Smultronhjärta skrev 2009-11-27 17:17:08 följande:
    Jojo men mitt hopp är svaaaagt just nu- lämnade in den hos stans datadoktor i måndags,det kostar mig nu 500kr för att de konstaterade att de inte kunde hjälpa mig Men för dessa 500 hundralappar kunde killen skicka med namnet på 4 firmor som kör mer avancerat varpå Perstorp ligger närmast. Motorn i disken är stendöd vilket gör arbetet mer komplicerat
    Åh, Perstorp
  • Flock
    Flock skrev 2009-11-27 18:30:28 följande:
    Åh, Perstorp
    Va?? Var blev resten av???
  • Flock

Godkväll i tråden!

Svårt att skriva eftersom jag sitter på mina händer för att jag ska INTE shoppa något.. Så det var väl därför inlägget försvann

Smultron: Ska du till Perstorp så får du komma inom ju!! Köpte min senaste dator i Perstorp och de är så serviceinriktade och duktiga så..

• Flock
    Tasha78 skrev 2009-11-27 18:32:04 följande:
    i perstorp kanske
  • Flock
    lillronya skrev 2009-11-27 18:39:31 följande:
    Godkväll! Varför ska du inte shoppa nåt? Fiiina kläder ju! Jag har shoppat med gott samvete.
    Superduperfina kläder men jag har tillräckligt Väldigt mycket fint denna gången, så jag förstår att du shoppar!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15