• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tasha: Jag vet inte vad dom heter men när jag bodde där, så fick jag ofta höra att de var duktiga och även här i vår by nu säger dom att de är duktiga i Perstorp.

• Flock
    lillronya skrev 2009-11-27 19:52:29 följande:
    Ja vem har inte tillräckligt? Men två tröjor till E och en till A är förlåtligt.
    Tycker jag med! Men jag har varit så lat och inte sålt något på T på länge och då får jag skylla mig själv.. Har bestämt med mig själv att jag får bara "lyx" ( när de inte behöver något) om det finns pengar på T-kontot. Erkänner att det var ett väldigt dumt att bestämma så..
  • Flock
    Morty skrev 2009-11-27 19:58:25 följande:
    Duktig du är!
    Tack!! Precis vad jag behövde höra!
  • Flock
    Greksmurfen skrev 2009-11-27 20:48:50 följande:
    godagens tjejer=)! pust idag har vi varit iväg en heldag..å jagat maxen vart man än vart=P...... RÅkade shoppa lite på kosta outlet=).... mne hör å häpna så fick maxen bara ett par lundmyr strumpor å ett par fårskinstofflor=). resten vatt till mej=).. hittade ett par så fina graviditetshänselbyxor som jag inte kunde låta bli=)...200kr från normalpris 600:- =P... men de får vella hänga tills man fått lite mage=).. just ja en liten kofta blev det med :) i stl 62..knde inte rå för det hehe isako: trevligt med storfrämmat i tråden... är miram på allt å slänger ut allt utan typ att leka med det ngt särsklit.....tycker maxen e fenomenal på det.... å "springer" försöker han sig på med .... så söta små troll=)
    Hej hej!

Var ligger kosta outlet?? Är det stort?? Vad finns där för något?? Någon hemsida?? Jag har sökt men inte hittat någon..
    Roligt att shoppa lite till sig själv oxå!
  • Flock
    Greksmurfen skrev 2009-11-27 21:23:10 följande:
    det ligger i kosta =P..... www.kostaoutlet.se =)..... billigt billigt kan ja säga=).. e ju svergies storsta pop outlet=) bl.a men de har fina lundemyr, paulfrank...å idag såg jah cleaire ngt från danmark.. så ett danskt märke.. sobea har ja med sätt sen finns julite finare märke med som raulpf lauren etc.... stort JA.. finns mga affäerer 2 afärer är glas sedan är det ett större varuhus så att säga som har detmesta=).... kom upp så drar vi dit =).........
    Jag är jättesugen! Vi pratade om fylla en bil och köra, så då måste vi träffas!! Trodde kanske outleten låg utanför Kosta.. Bor du långt därifrån eller??
  • Flock
    Greksmurfen skrev 2009-11-27 21:30:56 följande:
    =).. bor 5 mil ifrån så det e rätt nära kör dit tiitt som tätt=)...blir oftast efter löning =P... man gör lätt av mend pengar där men det e ju för att allt e så billigt från 30-70% oftast.... mestadels är det minst 50%=).....
    Då förstår jag att du kör dit ofta! Ser väldans roligt ut!!!
  • Flock
    Greksmurfen skrev 2009-11-27 21:35:18 följande:
    tro mej det är det =P.........men fixa en bil det tycker jag.. perfekt julshopping kan ja säga=).. man tjänar rätt mkt på att åka.... kostan ja köte idag kostade egenligen 245kr men kostade nu 50=).. så att ja et e mkt bra priser på mkt där=P.....
    Vilken bra hemsida! Den räknade ut att jag har ca 20 mil enkel resa.. Jag älskar ju julen så för mig hade det varit perfekt att åka nu, får kolla med de andra oxå.. Annars får det bli till våren när de ska ha vårkläder (pop).. Såg på bilderna att de hade cult
  • Flock
    lillronya skrev 2009-11-27 21:40:23 följande:
    Låter som att vi måste åka dit, som vi tänkte.
    Är riktigt sugen nu när jag tittade på deras hemsida!
  • Flock
    lillronya skrev 2009-11-27 21:40:23 följande:
    Låter som att vi måste åka dit, som vi tänkte.
    Jag måste tillbringa några timmar i Ö-a på söndag.. Är du hemma middag eller em??
  • Flock
    Flock skrev 2009-11-27 21:41:32 följande:
    Vilken bra hemsida! Den räknade ut att jag har ca 20 mil enkel resa.. Jag älskar ju julen så för mig hade det varit perfekt att åka nu, får kolla med de andra oxå.. Annars får det bli till våren när de ska ha vårkläder (pop).. Såg på bilderna att de hade cult
    Där slutade inte mitt inlägg Varför försvinner slutet idag????
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15