• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Buttelina
    zingo74 skrev 2009-10-14 13:34:00 följande:
    Oj, här händer det grejer!! Låter spännande och hoppas liten kan stanna ett tag till i magen!!Undrar om någon har bra tips på overall, gärna i fleece fast med bomullsfoder i? Hade ju siktat in mig på Molos fleece , men känns som att utan foder kanske inte så varmt ändå??
    hur ska du använda overallen?? i vagn i åkpåse räcker den hela vintern, men i bärsele/fria luften blir den kall!

en annan fiiiiiin är villervallas i velour. den är såå gosig
  • FL Lisa
    ängeln83 skrev 2009-10-14 13:15:31 följande:
    Uff...I will Har just packat ihop en liten väska, men det känns sååå overkligt.
    åååh..så spännande. Hoppas allt går bra och att bebisen bestämmer sig för att stanna några dagar till så ni får så lite tid som möjligt på Neo
  • ängeln83

Nu har jag ringt, dom ville att vi skulle komma in på koll, o nu hoppas jag verkligen att vi slipper bli inlagda. Det var ingen panik med att åka så det får bli lite middag och mys med Liam innan.
    Gubben höll på att skita på sej när jag ringde, jag riktigt hörde hur nervös han blev

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • SmillaMilla

Hej hej tjejer.

Kikar in medans bulldegen ljäser.

Ängeln: Lycka till! Hoppas självklart att hon håller sig inne i magen lite längre.

• Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-10-14 13:37:18 följande:
    Nu har jag ringt, dom ville att vi skulle komma in på koll, o nu hoppas jag verkligen att vi slipper bli inlagda. Det var ingen panik med att åka så det får bli lite middag och mys med Liam innan.Gubben höll på att skita på sej när jag ringde, jag riktigt hörde hur nervös han blev
    åhh förstår gubben din

Allt kommer gå så bra ska du se

och glöm nu inte vad jag inboxade!! Vi vill med veta
  • Milliz
    Nu har jag ringt, dom ville att vi skulle komma in på koll, o nu hoppas jag verkligen att vi slipper bli inlagda. Det var ingen panik med att åka så det får bli lite middag och mys med Liam innan.Gubben höll på att skita på sej när jag ringde, jag riktigt hörde hur nervös han blev
    Hihi, de är roliga gubbarna M har vid båda förlossningarna varit mycket mer nervös och vimsig än vad jag har varit Hoppas lill*n vill stanna några dagar till!
    Elias 070202 Ella 080920
  • zingo74
    Buttelina skrev 2009-10-14 13:36:21 följande:
    hur ska du använda overallen?? i vagn i åkpåse räcker den hela vintern, men i bärsele/fria luften blir den kall!en annan fiiiiiin är villervallas i velour. den är såå gosig
    Okej, nu är jag helt övertygad!! EftersomMolos fleeceoverall är ett "måste" som ngn skrev tidigare och jag har tänkt ha den i vagn med åkpåse så blir det en sån!!! Tack för all hjälp!
  • SmillaMilla
    Nu har jag ringt, dom ville att vi skulle komma in på koll, o nu hoppas jag verkligen att vi slipper bli inlagda. Det var ingen panik med att åka så det får bli lite middag och mys med Liam innan. Gubben höll på att skita på sej när jag ringde, jag riktigt hörde hur nervös han blev
    ha ha jag förstår honom. Jag är ju också gör nervös
  • Stormis
    Oh, spännande! Min förra förlossning startade också med vattenavgång. Värkarna kom inte förrän efter nästan 2 dygn, så vi hann med två st kontroll-ctg'er innan det var dags att åka in på riktigt. Är själv bara i v 32, men har fårr för mig sipprande vatten två nätter nu... Börjar kännas lite verkligt, men jag är glad att jag har några veckor kvar innan det är dags. Ser framemot vidare rapporter!
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Smultronhjärta
    zingo74 skrev 2009-10-14 13:34:00 följande:
    Oj, här händer det grejer!! Låter spännande och hoppas liten kan stanna ett tag till i magen!! Undrar om någon har bra tips på overall, gärna i fleece fast med bomullsfoder i? Hade ju siktat in mig på Molos fleece , men känns som att utan foder kanske inte så varmt ändå??
    Småfolk
    Nu har jag ringt, dom ville att vi skulle komma in på koll, o nu hoppas jag verkligen att vi slipper bli inlagda. Det var ingen panik med att åka så det får bli lite middag och mys med Liam innan. Gubben höll på att skita på sej när jag ringde, jag riktigt hörde hur nervös han blev
    Åhhh vad spännande och att det är samma dag känns nästan lite spooky{#lang_emotions_ghost}
    Stort Lycka Till{#lang_emotions_heart} Vart åker ni-vmo eller jkpg?
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15