• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-14 13:09:29 följande:
    Å jag håller tumsen för er!!! Snälla meddela om du åker in så vi vet, man dööööör ju av spänning här vettu
    Håll alla tummar du kan
    Min största skräck just nu är att vi ska bli inlagda på Neo igen, hur sjutton ska jag klara mej utan min Liam plutt?

Klart jag meddelar...ska snart ringa, måste bara *ähum*...
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • Everlonn
    ängeln83 skrev 2009-10-14 13:09:24 följande:
    Men tänk om jag blir inlagd? Herregud jag har ju inte packat nån väska än, o så måste jag ju packa en väska till Liam o förbereda mormor och morfar på att vara barnvakt.
    Lycka till!! Ring mormor och morfar så kan de komma och packa åt dig

Vet inte om bäbis kan stanna lite till om du blir beordrad sängläge?
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-10-14 13:10:40 följande:
    Håll alla tummar du kan Min största skräck just nu är att vi ska bli inlagda på Neo igen, hur sjutton ska jag klara mej utan min Liam plutt? Klart jag meddelar...ska snart ringa, måste bara *ähum*...
    ring nu lugnt och stilla, sen ringer du barnpassarna och din sambo, sen packar du väskan. gå nu gumman!!
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Fantastiska Skatt
    Håll alla tummar du kan Min största skräck just nu är att vi ska bli inlagda på Neo igen, hur sjutton ska jag klara mej utan min Liam plutt? Klart jag meddelar...ska snart ringa, måste bara *ähum*...
    Åååå bebisdags bebisdags {#lang_emotions_heart} Har du åtminstonde meddelat gôbben att det är dags att föda barn?
    Tio djuuupa andetag nu, så ringer du in till förlossningen, packar en liten väska med det viktiga till både dig och Liam så håller vi tummarna tills de blånar att ni slipper bli inlagda!
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-10-14 13:13:54 följande:
    ring nu lugnt och stilla, sen ringer du barnpassarna och din sambo, sen packar du väskan. gå nu gumman!!
    Uff...I will
    Har just packat ihop en liten väska, men det känns sååå overkligt.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • Everlonn
    Oh ja, du måste meddela dig till tråden..alla kommer att sitta som på nålar och oroa sig för dig!

Men håller tummarna för att du kan behålla bäbis i magen lite till och slipper neo!
  • Zvartaliljan

Ängeln - Åhh men attans då! Hoppas det går bra, Maia föddes ju 5 dagar efter mitt vatten gått så lite ska du nog kunna knipa med hjälp av bricanyl om värkarna sätter igång. Varje dag extra som h*n stannar i magen räknas ju och blir förmodligen 2 dagar mindre som du behöver stanna på neo...jättejobbigt om ni måste bli inlagda där med bebben sen utan liam, lider med er Hoppas allt går bra och att bebisen är tillräckligt utvecklad! Vilket h*n förmodligen är i den veckan. LYCKA TILL {#lang_emotions_heart}

• zingo74

Oj, här händer det grejer!! Låter spännande och hoppas liten kan stanna ett tag till i magen!!

Undrar om någon har bra tips på overall, gärna i fleece fast med bomullsfoder i? Hade ju siktat in mig på Molos fleece , men känns som att utan foder kanske inte så varmt ändå??

• Milliz

Lycka till ängeln!

Elias 070202 Ella 080920
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15