• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • lillronya
    jojoa75 skrev 2009-10-14 10:03:59 följande:
    men vad surt, tänkte köpa velourjacka katvig nu när kidzshop har erbjudande, men får inte rabatt på den??!! Mailade dom igår morse, har fortfarande inte fått svar o rabatten dras fortfarande inte på den, men på annan katvig dras den..
    Vad konstigt...
    Vilken velourjacka är du sugen på?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • jojoa75
    lillronya skrev 2009-10-14 10:07:42 följande:
    Vad konstigt...Vilken velourjacka är du sugen på?
    den nya rosarandiga
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • lillronya
    jojoa75 skrev 2009-10-14 10:11:23 följande:
    den nya rosarandiga
    Å den är fin!!
  • Damien och Adrian
    jojoa75 skrev 2009-10-14 09:03:52 följande:
    gomorron alla!Håller verkligen med om katvig-priset.. tycker iofs att velouren är kanon, men bomullen tycker jag överlag är ganska medelmåttig samtidigt som andrahandsvärdet sjunkit jättemycket, som du skrev.. Kommer inte köpa mer bomull till ord.pris..
    Håller med, nya plagg på T går också billigt, vet själv att jag inte är beredd at betala många kronor - jag tycker bomullsplaggen blir sladdriga fort och fula faktiskt. Ingen bra kvalitet. Sen får de vara hur ekologiska de vill...

good morning girls!

Idag sov jag till halv tio, jag fick huvudvärk av all sömn. Ska iväg och kolla fosterläget idag, men han ligger som sagt på tvären än det är jag övertygad om.
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • jojoa75
    lillronya skrev 2009-10-14 10:12:20 följande:
    Å den är fin!!
    mm det tycker jag med, o har mycket som matchar. Tycker den är dyr o har därför väntat in erbjudande, men surt att man inte kan utnyttja det!! Velourjackorna står inte som nåt undantag till erbjudandet..
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • Damien och Adrian
    jojoa75 skrev 2009-10-14 10:15:00 följande:
    mm det tycker jag med, o har mycket som matchar. Tycker den är dyr o har därför väntat in erbjudande, men surt att man inte kan utnyttja det!! Velourjackorna står inte som nåt undantag till erbjudandet..
    ring dem.
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • lillronya
    Incommunicado skrev 2009-10-14 10:14:52 följande:
    Håller med, nya plagg på T går också billigt, vet själv att jag inte är beredd at betala många kronor - jag tycker bomullsplaggen blir sladdriga fort och fula faktiskt. Ingen bra kvalitet. Sen får de vara hur ekologiska de vill... good morning girls! Idag sov jag till halv tio, jag fick huvudvärk av all sömn. Ska iväg och kolla fosterläget idag, men han ligger som sagt på tvären än det är jag övertygad om.
    Vilken liten tok du har, som lägger sej fel.
    Blir det snitt då, eller hur funkar det?
  • lillronya
    jojoa75 skrev 2009-10-14 10:15:00 följande:
    Ja fy, alldeles för dyrt med katvigvelour på fullpris!
    Hoppas du får rätt på det.
  • ChokladMoshin
    zingo74 skrev 2009-10-14 08:55:20 följande:
    Oki, tack. Svårt med storleken ändå, lilleman fyller 1 i december, är nu ca 73 lång. Så en 80 kanske är bra nu, men funkar inte till våren och 86 blir nog på tok för stort nu.... Vad tror ni?
    Jag har köpt stl. 86 till min tjej på snart 19 månader som är 80 cm och 11kg tung, den kommer hon kunna ha hela vintern/våren.

Goddag till er andra också!!
  • saturnina

Vad ska man köpa för overall till en femårig tjej? Det känns som allt fint & bra är slut.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15