• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-14 11:00:42 följande:
    Självklart Jag har lärt mig nu att Butte har alltid rätt
    Åhhhhhh vad kul! GRATTIS!!!!
  • Zvartaliljan
    jojoa75 skrev 2009-10-14 10:59:35 följande:
    2 v från det du fått paketet
    oj då...då får det väl bli T av det då Vilken storlek har du på pojksetet i din provkollektion?
    Tror du det rosa går bra på T nu eller ska jag vänta tills det är slutsålt?
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2009-10-14 11:02:14 följande:
    Åhhhhhh vad kul! GRATTIS!!!!
    Greksmurfen skrev 2009-10-14 11:01:20 följande:
    LILJAN : GUD VA SKOJ =) stort grattis =)... hehe vad ska du nu göra med alla tjejgrejer hahahaha....nu få du hamstra lite killsaker =)
    Tack Ja det blir till att sälja en massa o sen hamstra som bara den på molosalgen {#lang_emotions_tongue_out}
    Firade dock beskedet med att shoppa denna imorse
    www.tradera.com/KATVIG-bodiesuit-i-st-56-NYSKICK-utrop-1-kr--auktion_100028898
  • RååSa BuBBlan

Go dagens!

Då ringde vår mäklare... Köparna går inte högre och då kan vi inte sälja.. Verkligen INGENTING som går vår väg med detta... Mäklaren tyckte vi skulle köra ut den igen, men jag orkar verkligen inte en resa till med detta.. Allt har tagit enormt på krafterna och jag vill bara ha lugn ett tag..

Får fortsätta vara Sthlms bo ett tag då, känns konstigt.. Man va ju så inställd på att flytta ändå nånstans inombords..

LILJAN--- Vet inte om du såg vad jag skrev i morse så skriver igen...

GRATTIS TILL LILLEBROR I MAGEN!!! Va roligt med en av varje {#lang_emotions_sunny}

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • melizza
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-14 09:39:00 följande:
    I dag ska Tara ta kort på dagis utomhus  och vet ni vad jag valde kläderna efter hjärtat och inte efter vad andra ska tycka precis som ni sa jag skulle Det blev katvig rosa velour klänning + matchande strumpbyxor och mössa från huginomumin och Molo rosa rutiga kappa och rosa kavat vinter sko + rosa vantar  blev jätte fint ,tog dock med Molo hallonröda  vinterjacka och hummel gula tremobyxor att har att leka i på dagis för i dag är det riktigt kallt så det blev  vinterkläder till dagis i dag  
    bra att du valde det du ville ha och sket i vad alla andra tycker och säger.....jag bryr mig inte alls om vad andra säger om min dotters kläder

du får visa korten sen när du fått dem.....det lät som en ljuvlig kombination på söta lilla Tara
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza
    Zvartaliljan skrev 2009-10-14 11:01:38 följande:
    man ska aldrig säga aldrig har jag lärt mig nu
    nää det kanske går att få honom att ändra sig....vem vet....lite tjat kankse underlättar
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • Morty

Då får jag se om det funkar nu då. FL blev sjuuukt trögt.

Liljan: Grattis till lillebror.

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-14 11:24:01 följande:
    Go dagens! Då ringde vår mäklare... Köparna går inte högre och då kan vi inte sälja.. Verkligen INGENTING som går vår väg med detta... Mäklaren tyckte vi skulle köra ut den igen, men jag orkar verkligen inte en resa till med detta.. Allt har tagit enormt på krafterna och jag vill bara ha lugn ett tag.. Får fortsätta vara Sthlms bo ett tag då, känns konstigt.. Man va ju så inställd på att flytta ändå nånstans inombords..
    Har inte skrivit något innan men usch vad ni har haft struligt. Skönt att det löst sig. Men bra att ni inte tar budet som ni inte är nöjda med. Kanske så att ni ska ta det lugnt och samla krafter och gå ut på nytt till våren. Då är det kanske fler intressenter...... *försöker peppa*
    Pluttan & Plutten
  • Damien och Adrian

Kikar in o kollar läget lite, jobbar på min semesterdag, det ni.

Jag ska sätta en massa betyg innan jag går på mammaledighet så det är bara att bita i det sura äpplet. Tar semester för at få vila, orkar inte jobba med alla krämpor längre.

Zvartaliljan skrev 2009-10-14 11:04:40 följande:
    Tack Ja det blir till att sälja en massa o sen hamstra som bara den på molosalgen Firade dock beskedet med att shoppa denna imorsewww.tradera.com/KATVIG-bodiesuit-i-st-56-NYSK...
    Fin suit liljan, jag försökte köpa en sån ny för ett tag sedan men den blev väldigt dyr, ser på nyskickpriset at den är eftertraktad än! Han blir fin i den!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-14 11:26:51 följande:
    Äsch.. Går o dammsuger   *terapi syssla*
    *cyperkram* ni gör rätt iaf!!
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • RååSa BuBBlan

NU har jag terapi städat   Mår alltid lika bra efteråt!!

Morty skrev 2009-10-14 11:48:23 följande:
    Då får jag se om det funkar nu då. FL blev sjuuukt trögt. Liljan: Grattis till lillebror. Har inte skrivit något innan men usch vad ni har haft struligt. Skönt att det löst sig. Men bra att ni inte tar budet som ni inte är nöjda med. Kanske så att ni ska ta det lugnt och samla krafter och gå ut på nytt till våren. Då är det kanske fler intressenter...... *försöker peppa*
    Ja den här försäljningen gick ju verkligen inte som den skulle på något sätt...  Gick fel från dag ETT...

Först kom den ut alldeles för sent på Hemnet, sen missade Mäklaren annonsen i tidningen så den kom ut EFTER visningarna.. Tre lika stora lägenheter ute hos samma mäklare på samma gång, Pantnoteringen som så vackert uppdagades och  köpare som velar och har sig... Nä nu får det vara slut på eländet ett tag! Vi bor kvar!!!

Om man skulle ta och kika om postis vart här med alla lurvisar {#lang_emotions_dreamer}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15