Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Stormis skrev 2009-10-26 14:15:35 följande:
    Ha, ha, så du har redan två. Dvs en ev tredje . Finns ju dom som har fler, man får lägga ribban själv. Höja den lite efter ett tag och sen ta en liten paus .
    ha ha ja men den ena är lite för stor

DSC02607 (480x640).jpg

Men kanske molos 92 också blir lika stor? Denna mala är stl 92.
  • SmillaMilla
    LJ2 skrev 2009-10-26 14:45:57 följande:
    hoppas det e ons som de börjar nu med då =)) jag kan absolut inte vardag tyvärr.. går inte alls.. *jobb* i våras va mycket bättre med tid, då va jag ju mammaledig o kunde när som hmm.. tradera kanske ska fyllas på nu då o dags för mat snart här med.. nåt.. hmm.. storhandlade på maxi i fm, o ändå vet jag inte vad jag ska äta haha.. hela frysen o skåpet fullt med allt möjligt gott ju =)) 7 hmm.. egna hamburgare?? *funderar*
    Åhhh det åt vi i går. I dag blir det pepparotskött, lite knas på dagarna här. Hamburgare på söndag o söndagsmiddagen på måndag
  • SmillaMilla
    stökmamma skrev 2009-10-26 18:40:36 följande:
    Hallo! im back  efter shoppingtur och namnsdagsmiddag. nu sitter dom och smälter maten så ska vi äta lite tårta sen när pappan kommit hem
    Trevligt.

Fick du mitt inbox?
  • SmillaMilla
    melizza skrev 2009-10-26 20:47:14 följande:
    Så söt Svea i tofsarna och i den underbara Katvigtröjan....finast
    Tack {#lang_emotions_kiss}
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-26 20:59:04 följande:
    Nä nu kommer jag o klagar igen...sorry...i morse fick Maia dulcolax som numera blivit rutin var 3-4 dag o hon fyllde tre blöjor...nu ikväll fiser hon BLOD!!!!!!! Så jag förbereder mig inför en heldag på sjukhuset imorgon...ska ringa så fort vi vaknar imorgon. Hon ligger o halvsover framför en film just nu. Klagar inte på magont eller så, inga sår kring ändtarmsöppningen utan detta blodet kommer inifrån tarmen...det är blandat med genomskinligt slem. Knallrött blod så det är färskt. HELVETE!!!! &/%(/)=/#¤"(/)=/%¤#"&/()=/&%¤#"(/) Hennes tarmar är väl helt förstörda efter flera års problem
    Stackars liten.

KRAM
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-26 20:59:04 följande:
    Nä nu kommer jag o klagar igen...sorry...i morse fick Maia dulcolax som numera blivit rutin var 3-4 dag o hon fyllde tre blöjor...nu ikväll fiser hon BLOD!!!!!!! Så jag förbereder mig inför en heldag på sjukhuset imorgon...ska ringa så fort vi vaknar imorgon. Hon ligger o halvsover framför en film just nu. Klagar inte på magont eller så, inga sår kring ändtarmsöppningen utan detta blodet kommer inifrån tarmen...det är blandat med genomskinligt slem. Knallrött blod så det är färskt. HELVETE!!!! &/%(/)=/#¤"(/)=/%¤#"&/()=/&%¤#"(/) Hennes tarmar är väl helt förstörda efter flera års problem
    Hmmm när jag tänker efter så tror jag att Anton också hade det så i slutet när han var inne o fick lavenemang var tredje dag. Då var han väldigt slemmig i avföringen o det kom strimmor med blod.

Men ring absolut i morgon! Eller nu direkt!!!
  • SmillaMilla
    Milliz skrev 2009-10-26 21:09:08 följande:
    Jag vill också jättegärna vara med, om frakten är dyr så kan vi ju dela på den istället. 
    Jag vill också vara med!
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-26 21:15:03 följande:
    Ja allt detta laxermedel sätter ju sina spår... Vill inte åka in nu, hon har somnat. Så jag ringer imorgon. Jag vill att de går in och kollar tarmarna ordentligt. Jag har ju själv en kronisk tarmsjukdom som är ärftlig men de har aldrig kollat upp det utan bara avfärdat det...jag vill att de kollar det!
    Ja det gör ju tyvärr det.

Här har barnen ärvt sin fars hårda magen. Vi har nu börjat med Movicol junior plain till Svea också, så hon går tyvärr också i samma fotspår. Men denna gången skall det inte gå så långt som med Anton. Fy vilken ångest både jag o sambon har över att behöva gå igenom detta igen. Hemskt är det.
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2009-10-26 21:23:50 följande:
    Det pratar ju om prästkragar till vårens kläder, det kanske är något liknande den bodyn? SUPER fin var den iallafall. Vill haaa!
    NEJ den gillade jag inte! Avskyr svart. Hoppas på lite gladare färger.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15