Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

FlowerPowerMama skrev 2009-10-23 11:29:18 följande:
    Jag tycker dne är unisex trots rynket. Det är så lite rynk att jag inte skulle ha tvekat att sätta på den på en ev son!
    Svårt blev det nu....
  • saturnina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-23 11:36:47 följande:
    Här ser man lite lite av rynket www.tradera.com/Langarmad-troja-pussel-puzzle...
    Svårt.

Jag har shoppat så mycket kläder denna månaden så jag får nästan hejda mig. Har så mycket tapeter att köpa.

Fondvägg till ett biorum? Vad? Min man gillar absolut ingenting. tar hem 6 kataloger varje dag och antingen är det too much, för lantligt, för elegant, för plottrigt, för gammaldags.

Han lever kvar på 80-talet tror jag.

Vad sjutton ska jag ha för något?
  • saturnina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-23 11:37:29 följande:
    Tillägger att även jag skippade den till sonen pga rynket...
    Jag gör detsamma.
  • saturnina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-23 11:47:39 följande:
    Svarar likadant som förra gången New Classic från Borås tapeter..Deras bredrandiga eller smalrandiga i svartvitt skulle jag lätt satt som fondvägg. Hela kollektionen är såå fin www.borastapeter.se/Kollektioner.aspx?k=HH&l=...
    Har lånat hem den. Superfina tapeter!!! 

Nope. Min käre make vill inte ha ränder heller.

Ska eventuellt ha deras småstjärnor i Gustavs rum.

I mitt eget nya kontor ska jag nog ha duros magnolior på en vägg och resten vitrandigt. Sååå fina och billiga!!!

Olivias rum är svårt. Rosa småstjärnor eller älvor.
  • saturnina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-23 11:59:52 följande:
    Knasgubbe- de är ju superfina och stilrena På tal om barn och tapeter så sprang jag på fina lila fjärilstapeter som en danska designat www.tapetshopen.se/barn-c-242-1.aspx Den finns även här där även denna retrotapet finns www.designonline.se/Products/sek1/trademark/W... Överlag så gör Ferm living och Sandberg fina tapeter
    Ja, han e lite knasig.

Söta barntapeter, varför måste det vara så svårt?

Men kul. {#lang_emotions_flower}
  • saturnina
    lillronya skrev 2009-10-23 12:26:30 följande:
    Sådär gör min med. Rekomenderar molo till alla andra och talar om hur bra det är när man sen kan sälja på T. Och han tycker verkligen att det är smart att åka på salg.
    Det gör INTE min man. Han tror nog jag köper alla barnens kläder på loppis för 10 kr styck.
  • saturnina
    Busbellan skrev 2009-10-23 12:32:11 följande:
    haha, sitter här och är lite smått imponerade av era respektive Jag tycker ju sambon är ganska duktig som i alla fall vet vilken storlek barnen har i kläder, att han skulle kunna namnge ett märke finns inte i vår värld
    Min man lägger lillans knästrumpor i MIN strumplåda. Hon är 2 år.
  • saturnina
    lillronya skrev 2009-10-23 12:37:49 följande:
    Han är ganska bra på märkena. Kul!
    Min man tycker att allt som kostar över en tia går ut över ekonomin.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15