Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Helle skrev 2009-10-23 13:00:18 följande:
    har också sett några fina som skiftar i silver. Är det en enfärgad eller mönstrad? Vilken randiga gillar du?
  • saturnina
    lillronya skrev 2009-10-23 13:12:30 följande:
    Jaha Jag försöker att bara shoppa kläder för pengar jag får in på T och då är han extra nöjd. Men, som sagt, han bryr sej inte om jag handlar och det är ju skönt. Men det gäller ju att ta vara på det förtroendet och inte vrålshoppa då.
    Jag med. Det är det som är problemet. *asg*

ps. för internt kanske
  • saturnina
    Buttelina skrev 2009-10-25 21:47:36 följande:
    kappahl har väst
    Brukar inte Pop få in västar strax innan jul?
  • saturnina
    jompa skrev 2009-10-25 20:43:24 följande:
    Måste få lägga mig i lite Vill verkligen inte heller ha sånt på mina klänningar, men var fasiken hittar man såna utan glitter, tyll och volanger. Var inne på HM, Lindex och Kappahl i dag men nada enkla rena kjolar eller klänningar. Blev nästan förbannad.
    Olivia hade en grå bomullsklänning från Pop i fjol. Festklänning, men enkel. Med band bak. Hur söt somhelst.

Godkväll förresten.
  • saturnina

När vi kom hem från vår promenad gjorde jag äppelpaj (för andra gången idag...) och vi satte på Lejonkungen som ingen sett.

När pappan dog började tårar rulla ner för Olivias kinder. Problemet var att det var så sent, så vi var tvungen att lägga barnen då. Så himla sorgligt avslut på kvällen. Lillebror satt också med tårar i ögonen när jag borstade tänderna på honom.

"mamma det var ju väldigt sorgligt att pappan dog..."

Snyft, jag känner mig som en riktigt taskig mamma!

• saturnina
    lillronya skrev 2009-10-25 22:10:01 följande:
    Men den filmen är så fiiiin! Du är ingen taskig mamma!
    Nä, men det är ju meningen att man ska se hela!!!! Inte lägga barnen med tårar i ögonen. {#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}
  • saturnina
    ChokladMoshin skrev 2009-10-25 22:01:56 följande:
    Förresten på tal om rosa glittriga princess klänningar med tyll. Detta är vad min tjej brukar dansa omkring i här hemma om dagarna. Vår deal är dock att BARA hemma, eller hos mormor & morfar. OBS!! Inget för känsliga!
    5 prinsessklänningar, 1 häxaklänning, toppad med spindelmannendräkt. Kapten Krok-dräkten är på vift.

• saturnina
    lillronya skrev 2009-10-25 22:15:28 följande:
    Det är klart, men det är sånt som händer. Ni är så gulliga så det klarar de!
    Jo då, du är söt. Men det är första gången mina barn börjar gråta på film. Då blir man lite blödig.
  • saturnina
    Incommunicado skrev 2009-10-25 22:22:30 följande:
    här är vad Damien hade på jul:
    Ni snackar redan julkläder alltså!!
  • saturnina
    lillronya skrev 2009-10-25 22:25:09 följande:
    Bara två månader kvar. Och ingen vill ju shoppa danskt för salgpengarna ju.
    Ja, baaara 2 månader.

Lillan ska ha Molo Lavendulaklänning i alla fall. Så fin!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15