Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-12-15 07:59:08 följande:
    Godmorgon! Pingis redan? Vi fick börja dagen med att byta sängkläder o duscha av Milo, fy bubblan vad blöjan hade läckt inatt! Ingen trevlig start.
    Jajjemensan, pingisrunda vid sjusnåret va tydligen en toppenidé

Icsh för kissiga sängar!!
  • Fantastiska Skatt
    Greksmurfen skrev 2009-12-15 09:56:02 följande:
    gomorn!!!stort grattis till stormis å lille svante=)här har vi varit på fixar bilen IGEN... denna gången var det en hjulinställning på schmat =S...som man inte hade nog å slösa pengar på det....jaja... man hadej u inget val direkt heller...förresten tjjer vad är det för inbox ni skrev om igår kväll?!?.... jag däckade efter kvällsmaten iform av mackor med skicka  å tomat på....Mumma,... har börjat bli helknasig med maten hahaha....kan inte äta ngt annat än det ja e sugen på försöker jag med ngt annat så går det inte ner....=P...... så .. ja nu edet ja som bestämmer matsedeln här hemma ett tag framöver iaf =)...
    Har inboxat dig
  • Fantastiska Skatt

Lillronya --- såg du mitt inbox? Fixade idag.

• Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-12-15 21:42:51 följande:
    Ja det var roligt. De andra åren har jag knappt kunnat handla nåt alls.
    Jag har också shoppat mer än vad jag trodde, trodde inte jag skulle falla dit på ngt - uups
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-12-15 21:44:04 följande:
    Oh ja! Glömde svara. Måste gå in på min databank och kolla om jag förde över pengar. *senil*
    Jag har inte fått några ialla fall Men I trust you
    Ingen fara, hoppas det var ok att du fick vänta *sorry*
  • Fantastiska Skatt
    Milliz skrev 2009-12-15 21:48:29 följande:
    God kväll! Vad händer här? Idag har jag varit och shoppat de sista julklapparna. Det känns så skönt att vara klar med julklappsinköpen
    Gud va skönt! Jag har en sån där enkel (NOT) tonårsgrabb kvar att handla till - sparat det värsta till sist
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-12-15 21:45:51 följande:
    vad har du shoppat då??? jag har inte shoppat nått alls
    Har du inte? Dutti Butte
    Blivit några Molo & Katvig tröjor, Molojeans
  • Fantastiska Skatt
    Milliz skrev 2009-12-15 21:52:40 följande:
    Det kan inte vara lätt. De är ju väldigt kräsna i den åldern. Min äldsta är ju bara två år så det är ju inte så svårt då
    Janäe min är knappt 3 men han har äldre kusiner
    De har liksom önskat sig pengar i typ fem år nu och det börjar bli liiite tråkigt att ge varje födelsedag, jul, konfirmation osv Vill ge NÅGOT. Har fått kläm på hans klädstil iaf så en tuff tröja har det blivit så ska jag hitta ngt mer.
    lillronya skrev 2009-12-15 21:55:07 följande:
    Vilken tur att du litar på mej, för det hade jag missat att göra. Så du behöver inte be om ursäkt, det är det jag som ska göra.
    Ingen fara! Klart jag gör
  • Fantastiska Skatt
    solouniko skrev 2009-12-15 22:00:50 följande:
    Åh vad skönt att vara klar med klapparna. Det är INTE jag! Och jag lär väl springa och trängas på stan den 23e med alla andra Idag fick vi iallafall korten på Milla som vi ska ge bort i julklapp till mormor/farmor osv. Ett steg närmare iallafall
    Jäklarns, tack för påminnelsen - måste köpa ramar till Oliwers kort ju som vi ska ge
    Här har sisådär, systemet, ICA och Apoteket, så det behövs lite planering inför en storshopping som Jul (läs planering med leveranstid vid nätshopping )
  • Fantastiska Skatt
    solouniko skrev 2009-12-15 22:07:07 följande:
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-15 22:03:33 följande:
    Haha oj Ja då gäller det att vara ute i god tid med nätshoppingen så man hinner få allt levererat i tid
    Eller hur!!
    Närå, vi har ju "bara" 10 mil till storstan men nu när man jobbar så mkt så varken orkar eller vill man in dit och trängas när man väl kan. Då vill jag ha "bara umgås" tid med sonen.
    Tur att man har familj både i Stockholm och Göteborg, shoppat åt sig och hemkörning ett par dagar innan Jul - det är min stressa-av-melodi det
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15