Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-12-09 22:02:03 följande:
    Alicia var så vild som liten att vi testade alla filmer för att få henne lite stilla en stund. Hon fastnade enbart för teletubbies.Sen har hon ju sett till att alla de andra fåt se se. Drömmarnas trädgård? Är det macka packa? Det älskar Emilio isf.
    Japp, macka packa och gänget
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-12-09 22:15:22 följande:
    Jag tycker det supersött!Tror jag ska köpa nån sån film i julklapp.
    Oliwer ska få en ny i julklapp, han bara en vilket kan bli lite lätt tjatigt för våra vuxna öron
    Jag har egentligen inget emot dom men hujj, när det bara är ett program som gäller blir det tjatigt med vad det än må vara
    Just nu är han inne i en "Båten Elias" period ....den var gullig de första tretusensjuhundrafemtioåtta gångerna - typ
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-12-09 22:36:19 följande:
    Det ÄR tjatigt med dvd! Vår gick ju sönder så barnen har fått titta på barnkanalen och sånt. Ganska skönt faktiskt. Utom när det är den förbaskade svampbob fyrkant. Det får de faktiskt inte se.
    Hahaha

Ja oliwer ska ju helst ha sin bärbara i bilen så t.o.m när man kör får man nippran emellan varven.

Butte --- fyy för migrän *krama*

Stormis --- Men hallååå, är inte du och föder lillebror?? Iväg och färdknäppa lite till med dig
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-12-09 22:49:39 följande:
    Dvd i bilen verkar superbra. Har funderat på det, men la ner när jag insåg att vi hade fått ha ett helt gäng. Inte nog med att ungarma kacklar. Ska man då ha olika filmer med?
    Hörlurar lillronya , hörlurar
    Surt bara att de aldrig får sitta i så länge ...
  • Fantastiska Skatt
    Tejja skrev 2009-12-09 22:55:06 följande:
    Det enda sättet att uthärda svampbob är att sätta sig ner och titta tillsammans med barnen. Då kan det tom ha sin charm. (--Nåja, vi ska inte överdriva...) Men att sitta med och tex surfa och bara höra kacklet från tv:n- det går fetbort.
    "Är ni med, barn?Aj aj, kapten!Jag hör er inte!Aj aj, kapten!Åååååååååååååh..Vem bor i en ananas djupt i det blå?Svampbob Fyrkant!Gul och porös, absorberar som få!Svampbob Fyrkant!Jag varnar dig kompis, visst finns det en risk!Svampbob Fyrkant!Bob får dig att gapa precis som en fisk!Svampbob Fyrkant!Redo?Svampbob Fyrkant!Svampbob Fyrkant!Svampbob Fyrkant!Svampbob Fyrkant! 
  • Fantastiska Skatt
    Stormis skrev 2009-12-09 23:00:19 följande:
    Ja, ja, i brist på klädshopping under kvällen slog jag till på lite läsbar komik istället. Får nog bli julklappar till maken. Om jag kan hålla mig själv fram tills dess :AntalISBNFörfattare: TitelBandtypPris/styckPris totalt  1 9174051512 CRONSTAM, TONY:ELVIS : HALLÅ DÄR, KOMPIS Häftad   122 kr 122 kr  1 9174051520 CRONSTAM, TONY:ELVIS : MÅNDAGSZOMBIE Häftad   118 kr 118 kr  1 9186003275 KELLERMAN, MARTIN:ROCKY 16 Häftad   126 kr 126 kr  1 9186003488 KELLERMAN, MARTIN:ROCKY 17 Häftad   124 kr 124 kr
    Eeh
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2009-12-09 23:08:33 följande:
    Godkväll!
    Hej söt
    Hur mår du?
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2009-12-09 23:13:14 följande:
    Har så JÄKLA ont ikväll. Men snart är denna dagen oxå över och sambon kommer hem imorgonkväll. Så skönt. Milo har nog frågat 100 ggr idag: Har pappa jobbat färdigt?? Stackaren! Höll på att spotta ut min dricka precis, läste på facebook att några av våra närmsta vänner ska ha barn! Dom hade varit på ul igår och inte sagt ett ljud! :-O Vi har ju väntat på det, dom har varit ihop i 9 år, är gifta, bra jobb och älskar alla andras barn men aldrig nämnt att dom försöker eller så... SÅ KUL!! Blev helt till mig här!
    Usch, lider med dig! Skönt att R kommer hem imorgon iaf, får han skämma bort dig ordentligt medans du ligger på soffn och äter chokladpraliner

Kul med bebis! Men öeh förstår att du satte drickan i halsen Snopet att få reda på det där.

Hm jg försöker shoppa men går inge bra *morr* Väntat på en liten lucköppning hela kvällen jag så är det fel fel fel plagg i *morr och mutter*
    Får väl shoppa till ord.pris om jag ska ha...
    Stormis skrev 2009-12-09 23:16:06 följande:
    Jo, det blev lite skumt såg jag. Var så fint uppspaltat när jag skrev inlägget . Köpte iaf 4 st serieböcker; de två senaste om Rocky ("Stockholmshunden") och Elvis (sköldpaddan i Metro).
  • Fantastiska Skatt

Äh, nu säger jag gonatt & småsurar över dagens shoppingbrist

• Fantastiska Skatt
    Kristyr skrev 2009-12-10 10:29:36 följande:
    känns nästan som den större storleken.... i bilen nu gör det ju inget om den är stor inte heller om vi åkter vagn...
    Får jag lägga mig i?? de är ganska korta i ärmarna så ta inte för liten just för ärmlängdens skull iaf.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15