Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Milliz skrev 2009-12-08 21:46:03 följande:
    Oj, vilket fyndpris! Synd att jag inte hann se den några minuter tidigare
    Jaa, jag skulle a den på Köp Nu men var inte inloggad så medans jag loggade in kom 1:- bud *ska skälla lite när hon kikar in *
    Smultronhjärta skrev 2009-12-08 21:50:29 följande:
    Hihi...språkliga missförstånd är ju alltsom oftast roligt Ikeas skrivbord Jerker bytte t ex snabbt namn i USA Eller Hondas bilmodell vars reklamkampanj löd:"Honda Fitta är liten på utsidan men stor när du väl kommit in"... eller "Honda Fitta är ett dagligt nöje". I Sverige fick samma bil namnet Jazz
    ASG!!
    Zvartaliljan skrev 2009-12-08 21:46:19 följande:
    Maia använder ju det ordet hela tiden Inte så illa som när hon använde svenska ordet PUTTA (puta på spanska = hora) hela tiden i Argentina när hon skulle knuffa i alla i poolen "Putta Susannah" lät inte så fint när jag sa till henne heller utan att tänka mig för... (susannah är Fs moster)
    Så fel det kan bli
  • Fantastiska Skatt

får ta lite marktjänst här, kikar in lite senare.

• Fantastiska Skatt

23.08 tyckte mini va en bra tid att somna ikväll ... *sucka djupt*

Tjollabolla skrev 2009-12-08 22:36:45 följande:
    Tja jag vet inte, pappan flinade och höll med sin son
  • Fantastiska Skatt
    Stormis skrev 2009-12-09 00:07:36 följande:
    God natt alla och tack för alla lyckönskningar. Jag håller er på sträckbänken så läääänge jag kan med hur det går . Och vad som än sker så är det så det var meningen. Jepp, så bestämmer vi!
    Lycka till imorgon (fast vi håller tumsen att det sätter igång inatt!)

Trodde jag skulle få slö FL surfa lite men nu när jag äntligen kan sätta mig orkade jag visst inte, blir att slöa i soffan en stund innan John Blund kommer.

Natti istället
  • Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-12-09 13:34:04 följande:
    Gucce är numera stayhard.se-är det bara jag som får konstiga vibbar av namnvalet..När jag såg mailet "välkommen till Stayhard" så trodde jag först att det var spam som hamnat felOch de ger just nu 15% på Odd Molly om ngn är intresserad
    Haha jag reagerade också Du har inte hört ngt från Stormis?
  • Fantastiska Skatt
    Tasha78 skrev 2009-12-09 13:56:46 följande:
    min overall har kommit fick en avi och jag väntar ju inget annat så det måste vara den
    Milliz skrev 2009-12-09 14:03:34 följande:
    Min har också kommit men den skickades rek. så jag måste åka och hämta den. Spännande!!
    Åh då borde jag också fått post idag! Hoppas hoppas den inte blev för liten nu...

Väntar fr Mysgrodan också men inte fått respons på mail -inte likt den shopen- hoppas det kommer imorgon då.
    Smultronhjärta skrev 2009-12-09 14:00:26 följande:
    Nope, inget hört så det innebär nog att de blev kvar
    Spännande! Man kan ju hoppas, eller så vill hon bara hålla oss på sträckbänken
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-12-09 14:29:32 följande:
    bra val gums hehe  bara nuppa nuppa nuppa smultron det är därför stormis inte svarar på sms
    Smultronhjärta skrev 2009-12-09 14:38:45 följande:
    Hej!Ja jag har sagt att han kommer spika BF så han har ju några timmar på sig Testa på *nuppelinuppnupp*

Haha- precis det är hardcore i Varberg
    Ni e galna
  • Fantastiska Skatt
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-09 14:47:34 följande:
    Man ska inte vara pryd om man vill hänga här i tråden.
    haha nej då får man bekymmer
  • Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-12-09 15:07:02 följande:
    Ja tänk vad karlar kan va lätta ibland..Min man trodde att jag hade suttit och varit lite horny på eftermiddagen en gång när han kom hem eftersom min dator hade massa snuskiga invites på skärmen Hoppet sjönk när han snabbt insåg att det var virus
  • Fantastiska Skatt

Hörrni töser, visst har jr pusseltröjorna rynk fram? Vill minnas att det är så, svårt att se på bild

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15