Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2009-12-07 12:19:30 följande:
    Alltså de ville ju ha in luven för att kunna skicka den till molo. Så skickade den rekomenderat dit men de hämtade inte ut pakete förens 2 veckor senare. Så i måndags hade de fortfarande inte tittat på den. Så nu har det gått över en månad sedan lurven är skickad till dem.

En lurv som var en klar reklamation.
    och de har inte ens tittat på den än?? fyy va dåligt
  • Fantastiska Skatt

Jaha så va pölsekärringarna igång igen

Go'kväll på er

• Fantastiska Skatt

Ghha hoppas hoppas jag hann på babyshop, Oliwer blev helt tossig när han såg tågtröjan så var ju liksom tvungen då
    Men han skulle så snällt (läs våldsamt) hjälpa till att betala så gick inte igenom först ...

• Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-12-07 20:24:52 följande:
    Åh fin-jag blev med ännu en lurvoverall
    Lurvar och suits ... Smultrons melodi Vilken blev det?
    Jag bläddrade s n a b b t förbi lurvarna *får inte* Men idag har han förhoppningsvis då fått tågtröja och motorcykeltröja från mysgrodan imorse, han kommer bli såå glad fisen
  • Fantastiska Skatt

Förresten (så dags att tänka på nu) snälla säg att tågtröjan är normal i strl, ka ju variera så på Molo *suck* Han har 92:or han fortfarande har växtmån i men 104:or som nästan är för små Tog 98 nu, hoppas den ej blir för liten

• Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-12-07 20:39:40 följande:
    Ja jag tycker den är finast av alla! Hade den funnits som overall så hade jag tagit den till Lova eftersom maken är emot en "tjejig" lurv på Max*knasgubbe* Jag tycker att den är unisex
    Neej den är ju unisex! Men tror sambon här också hade tyckt den är lite girly, tror det kommer bli enblå med limekantband från pre spring här.
  • Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-12-07 20:49:06 följande:
    Ja den har jag köpt till Max Såå fin och fluffig!
    Ja det var du som gjorde mig sugen på den , din buse
  • Fantastiska Skatt

vad tror ni tjejer? kan O ha 98 i tågtröjan el bör jag byta t 104? är den normal el liten i strl?

• Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2009-12-07 21:25:55 följande:
    Äh, nu blir jag osäker igen, tror ni 104 blir föööör stort?, ska jag kanske byta till 98 ändå? Det gör iof inget om den är lite stor just nu eftersom han redan har en tåg tröja men den ska ju lixom inte bli lagom typ om 1 år utan mer till våren kanske.Denna tröjan alltså:www.babyshop.se/data/product/images/XL/3584_2...
    Jag har precis mailat fram och tillbaka m babyshop och de trodde at 104 skulle bli föör stor till Oliwer och att jag borde behålla 98:an.
    Vill inte lura dig in i ett felköp men Liam är ju bra mycket smalare än Oliwer även om han har smalnat av en del.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15