Vi som shoppar danska barnkläder del 15
Smultron!
Vadå "önskar"? Du har ju en klocka! Jag har träffat honom flera gånger
.
Smultron!
Vadå "önskar"? Du har ju en klocka! Jag har träffat honom flera gånger
.
ÅHHHHHHHHHHHHHHH, kan inte citera!!!!!!!!!!!!!! Liljan: Jag är som du, tycker att det är supersvårt att slappna av medan andra springer. Men nu är du tvungen så passa på att träna på att ta det lugnt. Det behöver vi alla nog träna på. Nu väntar tv'n för mig. Hörs imorgon alla godisar! ![]()
Äntligen!
Tack Bubblan
.
http://www.tradera.com/MOLO-KNAPP-TROJA-PARLOR-STRLK-92-auktion_103032037
Hej hej alla!
Var några dagar sen jag visade mig nu tror jag. Fortfarande gravid... Har varit lite mycket tid på sjukhuset nu med pappa dock så datortiden har liksom försvunnit. Bara så att ni vet att jag inte gett upp på er
. Ska se om jag hinner in till stan idag och köpa ny lurv, tänkte lyxa med en sprajlans till fullpris då jag har ett presentkort i lokala affären som ligger och bränner
.
.God kväll!
Såg frågan om babyklänningar i vår och jag har sett kaninerna på bild iaf
. Superfin är den!
Sitter nu och velar mellan lurvfärg. Har lila och rosa hemma, lutar nu åt rosa, men de hade inte min stl hemma (eller jo de hade en, men den var skum i både modell och stl så den var nog felsydd) men kan nog beställa en av grannbutiken. Har dock en rosa från i våras och den 86'an är större än pre-spring 92... Skumt det där med stl, men det funkar nog förr oss iaf.
Nä, nu ger jag också upp. Nattis på er!