Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultron!

Vadå "önskar"? Du har ju en klocka! Jag har träffat honom flera gånger .

♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis

ÅHHHHHHHHHHHHHHH, kan inte citera!!!!!!!!!!!!!! Liljan: Jag är som du, tycker att det är supersvårt att slappna av medan andra springer. Men nu är du tvungen så passa på att träna på att ta det lugnt. Det behöver vi alla nog träna på. Nu väntar tv'n för mig. Hörs imorgon alla godisar!

• Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-25 22:18:53 följande:
    Såg du knep den   Den e sååååå himla fin  Hittade en större på salgen så nu fick 92:an flytta..
    Jag letade på salgen, men hittade inte. Men nu gör det inget längre. Äntligen får vi den fiiina! Hade gärna köpt aquan med, men den klickade jag av Mysgrodan i söndags så din får vara. Men jag har lite annat i minnes. Perfa att K är på väg in i Bubblans urvuxna kläder !

Nu säger jag nattis igen. Smultrons fel/tack att jag sprang tillbaka
  • Stormis

Hej hej alla!
    Var några dagar sen jag visade mig nu tror jag. Fortfarande gravid... Har varit lite mycket tid på sjukhuset nu med pappa dock så datortiden har liksom försvunnit. Bara så att ni vet att jag inte gett upp på er . Ska se om jag hinner in till stan idag och köpa ny lurv, tänkte lyxa med en sprajlans till fullpris då jag har ett presentkort i lokala affären som ligger och bränner {#lang_emotions_money_mouth}.

• Stormis
    lillronya skrev 2009-11-28 09:42:05 följande:
    HEJ!Å vilken envis lillebror! Vilken lurv ska du köpa? Finns många fina nu.
    Ska kolla innan jag bestämmer mig, ycker att färgerena är så svåra i web-shoparna. Lutar just nu åt den cerise, men jag är ju attans svag för lila så jag vet inte. Men det hade varit kul med en rosa eftersom de tre senaste vi haft varit lila . Å andra sidan ligger det en rosa/gul från i våras som väntar på våren och två rosa behövs ju inte. Så om det blir lila igen så behåller jag väl den rosa med, köper jag ny rosa så får nog gamla rosa åka. Lillebror får blir utan. Lyxproblem
    Damien och Adrian skrev 2009-11-28 09:43:25 följande:
    ja! hajtröja och mörk lurv till Damienrobottröja till AdrianGod morgon i tråden! Damien började med att göra sönder sin nya snökula (sån med melodislinga och som man skakar så snöar det) imorse kl 6, den var i glas o keramik...( jag vet att jag var puckad som inte gav honom en i plast). pappa städade... mamma har haft sovmorgon! någon som vet var man kan köpa en i plast istället? han älskade den.
    Fint . Trist med kulan, tror du inte att det finns på vanliga leksaksaffärer alt Cervera eller liknande? Vi har också en i glas som som K fick i doppresent. Gillar den massor. Såg dock i lokala affären att den kostar typ 500 kr ! Hoppas verkligen att den är stöttålig!!!
  • Stormis
    Greksmurfen skrev 2009-11-28 10:33:58 följande:
    men stormis skäms på dej å fortfarnde vara gravid ......... men som sagt 2 v till får han ju bakas=).....så att du svarat angående gluten å lokatos....tack för svar=)....svårt å hålla sig ifrån jobet ...... ska faktiskt till en dietist i börjanav dec.. ska föra matdagbok innan hehe ..det gjorde ja inte sist.. farligt ju å skriva i en sådan när man e socker beroende hahahaha..... maken sa att han skulle kontrollera den innan ja skickar den hahahaha
    Inte två veckor... 11 dagar nu. Nedräkning {#lang_emotions_demon}.

Men du. INTE fuska med matdagbok innan dietistbesöket. Vill du ha korrekt hjälp MÅSTE du vara ärlig. Lova ! Man missar så mycket ändå i de där böckerna. Och tänk på att skriva ALLA detaljer. Ostmacka heter liksom inte ostmacka utan:
    -Brödsort tex Finaxlimpa, 2 skivor
    -Margarinsort tex Lätta, tunt lager
    -Ostsort tex Herrgård 28 %, 2 skivor
    Kan inte lova hur hon vill ha den, men i regel gäller att vara supernogrann ohc liksom förutsätta att den som läser den är lite dum i huvudet . Var ÖVERtydlig!
  • Stormis

God kväll!
    Såg frågan om babyklänningar i vår och jag har sett kaninerna på bild iaf . Superfin är den!

Sitter nu och velar mellan lurvfärg. Har lila och rosa hemma, lutar nu åt rosa, men de hade inte min stl hemma (eller jo de hade en, men den var skum i både modell och stl så den var nog felsydd) men kan nog beställa en av grannbutiken. Har dock en rosa från i våras och den 86'an är större än pre-spring 92... Skumt det där med stl, men det funkar nog förr oss iaf.

• Stormis
    Duntoffla skrev 2009-11-28 22:23:23 följande:
    Hej hej!Allt bra här. Jag ligger lågt med shoppandet men satt nyss med en korg på Bus och Rackartyg men hejdade mig sen
    Jo tack, jag med. Det trista med kalendrarna är ju att erbjudandena i regel är ganska begränsade och frakt på det blir så trist. Var så bra förra året när EST hade fritt och BR tog enl Postens taxa iaf. Hoppas att nån butik är smart/snäll nog att fixa frakten under dessa dagar.
  • Stormis

Nä, nu ger jag också upp. Nattis på er! {#lang_emotions_heart}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15