-
Du skämtar? Leggings med??? Då kan jag ju glömma leggings till våren! Precis när vi börjat kunna ha 92Buttelina skrev 2009-11-29 23:27:15 följande:jo tunikorna, knickers och även leggings
. Åh, vad suuurt!!!!
-
SÅ!
Hemska människor
...
Nu blev det pippi- och babushkasuit på BR och för att slippa frakten köpte jag även en ny kanintröja... Snålt talat som en äkta danskreashoppare
Det gäller att motivera sina fullprissköp
. Gillar det printet, m,en VET att jag kommer att köpa klänningen så det är därför det kanske känns liiite onödigt, men den dröjer förhoppningsvis
. Inser nu att jag har pippi i klänning, leggings, suit till K och till lillebror väntar ett par muddbyxor + att det ska kompletteras med body där. Det var väl i princip alla babyplagg i det printet va? *störd*... Nä just det, tröjan saknas och den vill jag ha, men får nog lov att hoppa över den
.
-
Jo, jag gissar att jag fallit lite för dem, men det är mest den underbara blå färgen jag förälskat mig iButtelina skrev 2009-11-29 23:56:06 följande:hehe fiiiina inköp du gillar inte pippiarna va fina är dom! är sååå glad för isabels nya pippitunika
. Inte printet som sådant egentligen. Dock är det ju aldrig bra att ha så mycket av samma, lätt att man tröttnar... Klänningen har jag ännu aldrig använt (lite stor) och funderade därför om en tröja kanske är bättre...
PS La förresten en viss mössa i min minnes nyss... Köpte ju den lurven av AjaBaja för några dagar sedan
-
Ok, bara för att det är du dåButtelina skrev 2009-11-30 00:04:46 följande:jahaaa fina lurvis mössan juu fraktfritt vid köpnu haha
. Fick mer pengar i HP av FK än vad jag trodde och det hör ju inte till vanligheterna
. Men nu måste jag nog rota lite i garderoben till T för det här går bara inte
.
-
Ingen brådska. Hoppas bara att hon inte drunknar i lurven. Då får båda vänta till höstenButtelina skrev 2009-11-30 00:12:07 följande:haha vm kommer strax ohh nice med mer pengar än man trodde det händer typ aldrig mig
. Mössan är ju lite stor, men hon knorrade så med den mindre stl så jag bytte till denna stl iaf i den lila vi har. Bet nyss räkningarna och orkar inte fler nu, men gör det imorgon så ser du bet på tisdag. Kram och nattizzzzzzzzzzzzzzzzzz
.
-
*despo*Buttelina skrev 2009-11-30 12:24:22 följande:om nån här varit på ott och shoppat i fredags/lördags och köpt en badgesklänning med luva i strl 116 så inboxa miiig. jag betalar bra
Annars;
Lite ångest hur jag ska göra med T innan jul. Använda kläder väntar jag nog med, men jag har lite nytt som jag hade tänkt att vänta med tills i vår eftersom det är lit ekortärmat. Men det kan kanske funka med högre utrop och om man kan hoppas på att folk köper julklappar? Liiite tomt på kalenderkontot så att säga
.
Kråkan: lycka till på kontrollen!
Greksmurfen: Hälsa Hilla!
Nikki: Åh, vad trist med kappan, hoppas verkligen att den dyker upp snart. Eller att du får kontakt med henne iaf, det brukar ju kännas bättre.
LJ2: Kolla upp det där ordentligt, bättre att veta än att vara orolig i onödan.
Nu måste jag till sjukhuset igen, skrivs säkert ikväll
.
-
Tittar bara in och ut för att säga att det intet hänt nåt nytt på magfronten... Sån lust att köpa fin tröja fr BR, men jag handlade ju för 700 där igår
och tyvärr hade de redan hunnit skicka mitt paket så jag får helt enkelt hoppa över det. Men vilka bra erbjudanden de har haft hittills! Heja dem!!!
-
Men du, inte sjuka ner dig nu i jul. Lär av min far! Inte gå hemma med problem i över en vecka bara för att man är enveten. Kanske hade det inte blivit så illa inflammerat om han sökt i tidSmultronhjärta skrev 2009-12-01 09:34:07 följande:jaa det känns ju.. Men jag har ju känning även om jag går liksom
! Så ring iaf och se vad de säger!
-
Grattis till huset Anna

-
Här pratar vi annat än danska barnkläder idag ser jag
Om vi ändå är ot... Var hos BM idag, går in i v 40 i morgon. Bebisens huvud ligger långt ifrån nergrävt, dvs inte fixerat och magen ligegr långt över "normalkurvan" så nu har jag fått en extra läkartid på måndag med extra-ul för tillväxt och fostervatten. Hon sa också om vattnet går som en fors så ska jag lägga mig ner på golvet, finns risk annars att navelsträngen kläms då huvudet ligger så långt upp... Hade varit en syn på stan