Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ChokladMoshin skrev 2009-12-03 22:50:02 följande:
    Gokväll!! Här var det tomt.Shoppar alla på reorna?Nån som vet om den nya kortärmade regnbåge tunikan (nattlinnet) är superlångt?Vill ha till min stora tjej, men hon är bara 99cm lång och jag vill ju ha det som klänning.
    Supertomt och trist .

Loppan la precis in bild på Maia i den klänningen, eller minns jag fel?
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    Rufs skrev 2009-12-04 13:03:11 följande:
    Hej! Ni som har lite koll på danska märken. Vet ni någon webshop som brukar ha bra reor på "Me Too"? Någon sida där man kan hoppas hitta Me Too i kalendern kanske? Jag har blivit helt kär i deras fina kläder...
    http://kidzshop.jetshop.se/ har ganska mycket Me Too tror jag och de brukar rea ganska bra förr eller senare.
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-04 13:27:21 följande:
    Tack snälla!  jag sätter det så får jag väl bjuda på 12 spänn om den blir 36
    Fast 36 är det ju inte, det kostar ju inte ens en liten lurvjacka .
    Smultronhjärta skrev 2009-12-04 13:25:48 följande:
    Rätt säker på att det är en 24:-
    Lust att köpa Karla? Fraktfritt? Idag hittade jag henne hoppandes i soffan medan jag var i köket. Sa till henne och hon sa "ajabaja, inte hoppa soffan!". Fortsatte hoppa, vilket lede till att jag lyfte ner henne och säger till igen. Hon bara skrattar mig rätt upp i ansiktet och säger "ajabaja" igen. Typ 10 x på raken :-O. Så j-a retlig just nu!!!!!
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-12-04 13:38:52 följande:
    Ja skicka du! Hon är så himla söt både med hoppandet och sitt ajabaja Men hon är fortfarande a piece of cake jämfört med min dåre så vi kanske ska byta
    Men ändå, du är ju van! Och hennes madnesstajming är kass. Har verkligen inget tålamod just nu. Blir helt tokig när hon håller på!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-04 13:58:54 följande:
    Den åkte ut med 24.- i porto, tror inte heller det blir 36.- Postis är runt husknuten, men vågar inte hoppas på klänning i lådan idag *sega eleraff*
    Vilken fina klänning? Posten har dröst in de senaste dagarna så nu tror jag inte att jag väntar nåt mer {#lang_emotions_dreamer}...
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-04 14:00:18 följande:
    sitter o tokångrar att jag inte köpte katvigs röd/vita suit igår på babyshop till syrrans bebis   Att man e så dum!! Den e ju underbar och jag vet hon vill ha den!! *sega jag*
    Är den slut nu då? Annars kommer det säkert fler chanser sen .
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-04 14:05:08 följande:
    Molos nya råååååsa.. Airbrush eller nåt sånt hette den.. *vill ha hem den*  Beställde den 30:e liksom..Du behöver inte hoppa nå mer på ett tag nu ju, himlans massa fint du klickat hem jue
    Ha ha BEHÖVER....? Vet någon av oss här inne vad det ordet innebär . Nope,  behöver inte och borde inte för nu är det ganska tomt på kontot och T är ju ganska svårt att fylla på mer nu. Får ju vänta ett bra tag på de pengarna nu. Har massor jag vill bli av med, men som får vänta till i vår.

Nä, hörni. K sover förhoppningsvis ett litet tag till. Ska nog försöka vila lite jag med.
  • Stormis
    JsN skrev 2009-12-04 19:18:55 följande:
    Det vet ju K också! Det är ju mycket roligare att retas när det ger respons!
    {#lang_emotions_demon} men ändå....
    solouniko skrev 2009-12-04 19:21:35 följande:
    Butte - Ang. hummel overallen.. Jag tänkte ju först ta en 80 eftersom de små grisarna växer så fort när de är små Men hon är väl ca 68cm nu, och "beräknas" vara ca 70-71 cm i mars när hon blir 1år. Kommer hon drunkna i 80 då? De verkar ju vara rätt stora i storlek så 74 kanske blir bättre iaf?
    Läser ikapp, så du har säkert redan fått svar. Men jag hade tagit 74 om jag var du. Vi har 86 till knappa 85 cm och den är stor. Inte för stor, men stor.
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-12-04 22:25:40 följande:
    Hej Fortfarande en bit ifrån glöggen alltså
    {#lang_emotions_cry}
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-12-04 22:31:29 följande:
    nämen- jag satsar på att lillebror siktar på BF som en redig pöjk
    Vi får väl se... Om han gör det så vet vi iaf att han brås på mig i resten av sitt liv, inte pappa .

Ang Småfolkströjan med girafferna så hittade hon ett litet hål på den . Men hon erbjöd sig att skicka den till mig gratis iaf eftersom hon inte kände att hon kunde sälja den till nån annan iaf. Hoppas att den ser ok trots allt. Men ser du en till så hojta .
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2009-12-04 22:39:07 följande:
    jag hjälpte henne lite Men mer vill jag inte ge...
    Bra, då slapp jag iaf . Var ju liksom tvungen nästan med lillebror i magen .
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15