Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-12-28 20:51:56 följande:
    nja det tror inte jag passar...men du får väl testa o se...man kan inte alltid gå efter bara måttet för modellen och tyget gör ju en hel del skillnad.'Men är det en gammal Molo 104 så passar den, Maia har en gammal regnbåge i 104 som passar med en del växtmån.
    Vill du ha pengar nu eller ska jag vänta!? {#lang_emotions_dreamer}
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Zvartaliljan skrev 2009-12-28 21:00:10 följande:
    vet att de finns men kan inte skicka före den 5e...ingen bil
    Ingen fara! Jag betalar när jag har andra ärenden in på banken Just nu har jag ett förråd att få ordning på innan en ny säsong med härliga kläder drar igång

See you girls!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-29 10:55:11 följande:
    Mårning!19 minusgrader och trasigt tak är väl nice *underbart med hus*Dags att använda fleece kläderna väl inomhus igen Nån superbra rea man kan pigga upp sig med?
    Låter super nice ju! {#lang_emotions_dreamer}

Nybyggt, grymt välisolerat och golvvärme är drömmen just nu! Jag njuter för fullt!

Jag råkade reashoppa hos busloppan igår, katvig klänning och tajts. Annars har jag inte handlat något alls, förrutom en tröja å ett par byxor... sen kalendrarna drog igång, de du!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2009-12-29 11:07:01 följande:
    Hej hej!!Ja du sitter i fina huset du, medan vi andra fryser om fötterna.
    Fast elda i kaminen har jag inte lärt mej än... i andra huset fick vi elda på max för att få minsta lilla värme ju... här eldar jag lagom och det är ändå 25 grader, minst!
    Kristyr skrev 2009-12-29 11:07:22 följande:
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-29 11:05:51 följande: ååååååh kan bara hålla med om att det är naaaaaaajs
    Ja, helt underbart! Absolut värt varenda krona!!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2009-12-29 11:10:24 följande:
    Allt är bra här!Har fastnat i en annan tråd idag, om många barn. Sitter och ransakar mej själv nu. Får de stora barnen hjälpa till för mycket? Är jag orättvis? Varför har vi så här många barn?Ja fl är inte helt sunt för hjärnan alltid....
    Jag tycker ju att i ALLA familjer så hjälps man åt, sen spelar de väll ingen roll hur många ungar man har!? Du är så långt ifrån orättvis man kan bli! Dina barn är lika mycke värda, får lika mycke och gör lika mycke! Å Ni har så många barn för att ni vill det, för att Ni trivs med det och har drömt om det sen ni själva var barn. Så, nu kan du sluta fundera mer, ER STORA FAMILJ ÄR UNDERBAR! {#lang_emotions_kiss}
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-29 11:13:36 följande:
    Låter helt underbart med golv värme Här kör vi budget varianten av golv värme.. Dubbla raggisar Jag har inte handlat så värst mycket jag heller faktiskt, varken haft tid eller pengar
    Handlat har jag gjort, en väldans massa, men inga kläder

Dags för en sväng i vagnen, snart tillbaka!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Tjollabolla skrev 2009-12-30 12:58:52 följande:
    Fick nyss MMS från Liljan. Mateo är här! 48 cm lång och 2420 gram! Underbar liten sötnos!!!
    WOW! Jag hade helt missat att hon ens åkt in. Häls aom du pratar me henne!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-30 19:10:25 följande:
    Ja den rååååsa stars tapeten är ju enormt snygg!! Den kan ju bara inte bli fel!! Blaelefant.se har ju färgkodade rum i sortimentet
    Hörredu du! De kan visst bli fel, fråga vår målare.... Teolin fick ju sin upp å ner till en början  

Ang vattnet ert så kan jag dessvärre inte råda det... Vår vv beredare la ju av veckan innan vi flyttade... elektrikern hittade inget fel, inte röris heller... så alltså va den helt kass, rostat sönder inifrån och bara att byta Men det verkar inte vara ert problem...
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    ängeln83 skrev 2009-12-30 19:48:44 följande:
    Ha ha, en kompis till oss tapetserade starsen i hennes dotter upp och ner, fast det märkte dom inte förens jag sa det till dom , snacka om knäckande.
    Målaren här reagerade inte heller förrän jag sa de... TROTS att han tapetserat stjärnor i mindre format, på RÄTT håll i ett annat rum bara minutrarna tidigare...
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15