-
Underbart ju! Du räknar ner precis som jag... Det är slutbesiktning om 13 dagar!Pepper79 skrev 2009-12-02 20:00:22 följande:Vi åker nu om exakt 25 dagar, alltså den 27 dec och kommer hem den 21 jan. Ska bli hur skönt som helst
-
god morgo!
Då var jag och T ensamma med våra kartonger igen = Mer dator tid!
Hur har ni de här inne?
-
Fy va de var lugnt här idag... jag går väll å packar lite till då

-
OT, men VAR hittar jag tyg som har en bredd på minst 160 cm!?
Letar å letar men alla e 144, 150 osv....
Tänkte beställa lakan från jotex å sy om men vet ju itne hur deras rosa färg är i nyansen....
-
Fantastiska Skatt skrev 2009-12-05 13:17:42 följande:Jahapp tre förvirrade själar och inte en kotte med koll
Fast ang din lurv så tror jag den är tjock och gosig! Smultron har ju en sån till M och hon bruka rju va kräsen
-
Sy överdrag till madrassen som ska ligga på Ts golv.. vill helst inte ha en skarv mitt i Tänkte som sagt på Jotex lakan men e de fel rosa färg så ser de ju skit skumt ut...Stormis skrev 2009-12-05 13:28:36 följande:Vi har en som vi inte använt ännu, men den är tjock och gosig oanvänd iaf . (Rosa med lila kanter). Åh, det kan nog bli svårt. Vad ska du göra som är så brett?
-
Jag e inte lat! Madrassen är 158 cm så 160 är liksom minimun å då kommer sömmarna på kantenStormis skrev 2009-12-05 13:35:38 följande:Men din lilla latmask, du får väl sy en över- och en undersida ! Å ha sömmarna på sidorna . Eller så gör du än värre latmask-variant som jag gjorde: jag köpte ett dra på lakan med resår som håller fast lakanet under madrassen, fast det är klart, färgalternativen blir ju färre då. LYX!
Latmaskvarianren var som sagt ett dra på lakan från jotex men vet inte om den rosa nyansen stämmer överens med tapeten ju...De e ju jätte svårt att färga rätt nyans oxå...Kristyr skrev 2009-12-05 13:35:35 följande:1 och 1 är 3 skrev 2009-12-05 13:31:52 följande: färga till rätt nyans?? -
Hon ska få en stor gosig hörna som jag alltid önskade mejStormis skrev 2009-12-05 13:58:17 följande:Aha, en jättemadrass, så smart var jag inte så jag tänkte så långt .
Fast jag får väll beställa från jotex och skicka tillbaka om de blir helt fel... Jysk hade ju bara svart/vit/natur och marin.. lite tråkiga färger för ett barnrum...
-
Tasha78 skrev 2009-12-05 13:47:21 följande:irriterande när jag väl bestämmer mig för mitt första babuska print så får jag mail att suiten är slut
-
Go kväll tjejer!
Idag har V åkt igen och T testar gränser till tusen, VÄGRAR sova...
Loppis gubben har varit här här idag och tömt min källare och så har vi hunnit vara på mini julmarknad i metropolen Våxtorp
3 julklappar inhandlade iaf!
Smultron: Hittar jag en radiostyrd bil till vettigt pris på gekås tro?? En mycke enkel, inget avancerat... Tjejen e bara 5 men väääldigt bestämd.....