Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-30 14:58:22 följande:

Bubblan is alive and kicking
  • 1 och 1 är 3

Damien och Adrian skrev 2009-11-30 15:04:06 följande:

nej det är två olika lån alltså! Vanligt lån för atv renovera är antingen nordeas 3,84% el SEBs dyra 5,15%. Bolånet är lite billigare hos Nordea i räntan än SEB men deras topplån är dubbelt, minst.vi vill kombinera dessa två lån hos en bank för att kunna renovera och sedan uppvärdera huset. Så vi ska ha bolån + ett lån till och Nordea har förmånligast vid-sidan-av-lån och SEB bäst bolån....Jag tror bolåneräntan är väldigt låg idag,vi tänkte binda i 2 år och då blir räntan ca 2,5-3% max på båda lånen.
    Får ni något topplån efter renoveringen då!? Då värderas ju huset om... inte sant!?
    Vi har idag vårt kreditiv hos Sparbanken Gripen, byter från Swedbank... å räntan på kreditivet är 2,25... på bolånet blir den sen lite lägre ...
  • 1 och 1 är 3

Gokväll tjejer!

Kikar in innan Ullared Håller på att packa lite som vanligt... Men de tar sej! Inte mycke kvar nu!

Ser att många tråd grabbar ska va likadana på julafton, sååå snygg outfit alltså!!

• 1 och 1 är 3

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-30 20:18:44 följande:

Tack

Ja lätt kommer de inte bli Hon är kanske 154-157 nåt sånt.. Väger väl kanske 45-48 ca.. Benen hennes är hiskeligt långa.. Va gissar du på för size?
    Lägger mej i lite.... hon behöver 32 på längden om hon har långa ben... Själv har jag 32 i längd i jeans... jag e ju strax under 160...
  • 1 och 1 är 3
    nikki2006 skrev 2009-11-30 20:21:38 följande:
    ja vi pratade faktiskt precis och jag berättade hur jag kännde det så det blir nog lite bättre framöver. Jag hade inget emot att göra allt när jag gick hemma men nu när man jobbar lika mycket så blir det bara för mycket för mig
    KRAM!!!!!!!!!!
  • 1 och 1 är 3
    ängeln83 skrev 2009-11-30 20:43:52 följande:
    Ha ha, söte gubben Här muttras det för fullt, o ännu mera nu när jag har en till att köpa lurvar till, fast hon har bara 1 jacka och 1 overall än så länge.
    T har oxå bara en jacka och en overall.... å så en jacka och en overall i växa lådan Fast vi kanske behöver en jacka till... hade gärna velat ha en hallonröd... men sen e de ju de där med luva...

Förövrigt så hade T Kik kid klänning idag och leggings i storlek 92, funkade kanon på min tjockis Så nu muttrar jag för de är ont om dom på T...
  • 1 och 1 är 3

Hej tjejer! Idag har jag beställt nya soptunnor

Å så har jag funderat lite på att shoppa lite nytt molo.. en sån där regnbågstunika som Isabell hade på sej e ju bara såå fin.. men som vanligt, jag surar över att de inte finns några print leggings alls i detta huset

Bubblan mår ok? Liljan har bebis i magen fortf? Nikki har gett sin man en utskällning och får numera lite hjälp hemma hoppas jag! Å ja, för Er andra rullar väll livet på som vanligt!?

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Pepper79 skrev 2009-12-01 19:38:15 följande:
    finns på t
    Jag vet Men inga ninor.....
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Pepper79 skrev 2009-12-02 19:34:18 följande:
    Hej tråden!!!Händer här då? Lite ot....Själv letar jag kavat sandaler som en tok. Någon som vet var jag kan hitta innermått på kavats sandaler. Har för mig att jag sett det på Kavats hemsida, men hittar inte nu.Sitter ju alltid en liten lapp på när man köper dem, men de har jag ju kastat.
    Sandaler!?!? De e ju för sjutton vinter!!!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Pepper79 skrev 2009-12-02 19:45:49 följande:
    Ja men på Nya Zeeland är det högsommar när vi kommer dit
    Ååå ska ni åka dit och hälsa på Ts syster? Va härligt! När åker ni?
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15